Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Radikálna otvorenosť v marketingu | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.5
Dnešnou témou je radikálna otvorenosť, ale nielen v marketingu. Kniha s totožným názvom Radikálna otvorenosť mi pripomenula časť mojej podnikateľskej…
Dnešnou témou je radikálna otvorenosť, ale nielen v marketingu. Kniha s totožným názvom Radikálna otvorenosť mi pripomenula časť mojej podnikateľskej…

Cesty k zákazníkom (4.časť biznis modelu) | Zákaznícky Pixel | ep.4
V tejto epizóde sa budeme baviť o cestách k zákazníkom. Ukážem dizajnovanie 4.časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovke kaviarne….
V tejto epizóde sa budeme baviť o cestách k zákazníkom. Ukážem dizajnovanie 4.časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovke kaviarne….

Matica hodnotovej inovácie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.3
Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej…
Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej…

3 tipy, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť | Zákaznícky Pixel | ep.2
Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne…
Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne…

Poznáte svojho zákazníka? | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.1
Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Odpoveď nájdete v…
Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Odpoveď nájdete v…
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.