Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

3 tipy, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť | Zákaznícky Pixel | ep.2

Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne…

Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne…

Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis, Umenie, Dizajn.

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.