Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Epizódy
Radikálna otvorenosť v marketingu | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.5
Dnešnou témou je radikálna otvorenosť, ale nielen v marketingu. Kniha s totožným názvom Radikálna otvorenosť mi pripomenula časť mojej podnikateľskej…
Dnešnou témou je radikálna otvorenosť, ale nielen v marketingu. Kniha s totožným názvom Radikálna otvorenosť mi pripomenula časť mojej podnikateľskej…
Cesty k zákazníkom (4.časť biznis modelu) | Zákaznícky Pixel | ep.4
V tejto epizóde sa budeme baviť o cestách k zákazníkom. Ukážem dizajnovanie 4.časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovke kaviarne….
V tejto epizóde sa budeme baviť o cestách k zákazníkom. Ukážem dizajnovanie 4.časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovke kaviarne….
Matica hodnotovej inovácie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.3
Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej…
Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej…
3 tipy, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť | Zákaznícky Pixel | ep.2
Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne…
Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne…
Poznáte svojho zákazníka? | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.1
Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Odpoveď nájdete v…
Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Odpoveď nájdete v…
Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko. Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.