Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
Epizódy
Andrej Solár: Za 10 rokov sa mi iba raz podarilo presadiť mladého režiséra. Nik nechce riskovať
"Zároveň platí, že v brandži je veľký dopyt po mladých režiséroch s inými prístupmi. Zároveň si nemyslím, že na ten…
"Zároveň platí, že v brandži je veľký dopyt po mladých režiséroch s inými prístupmi. Zároveň si nemyslím, že na ten…
Slovák & Smik: Keď sa v reklame nevzdelávate, okamžite vám ujde vlak
Chcú pripraviť juniorov začínajúcich v reklame, ale aj profesionálov z príbuzných či vzdialených odborov na prax v reklame. A tak…
Chcú pripraviť juniorov začínajúcich v reklame, ale aj profesionálov z príbuzných či vzdialených odborov na prax v reklame. A tak…
Tony Dúbravec: Zuckerberg sa chce zapáčiť Trumpovi. Vybral si svoju cestu na prežitie
Meta ruší program overovania faktov. Elon Musk, majiteľ siete X svojmu konkurentovi odkázal, že toto rozhodnutie je COOL. Mark Zuckerberg…
Meta ruší program overovania faktov. Elon Musk, majiteľ siete X svojmu konkurentovi odkázal, že toto rozhodnutie je COOL. Mark Zuckerberg…
Michal Hlavačka: Produkčné tendre nie sú udržateľné ani férové
12 najväčších produkčných spoločností na Slovensku sa dohodlo, že musia spolupracovať. A tak si založili Asociáciu reklamných producentov. O čo…
12 najväčších produkčných spoločností na Slovensku sa dohodlo, že musia spolupracovať. A tak si založili Asociáciu reklamných producentov. O čo…
Prinesie vianočná reklama Telekomu na Slovensko canneského leva?
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi uspela v globálnom tendri Deutsche Telekom na vianočný spot pre globálny trh. Výsledkom je výmimočné…
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi uspela v globálnom tendri Deutsche Telekom na vianočný spot pre globálny trh. Výsledkom je výmimočné…
Norbert Lojko: Nehovorte šéfovi, že sedíte na káve, ale že zbierate dáta
Komunikácia, to nie sú iba televízne spoty či vizuály v časopisoch, ale aj dáta, ktoré za nimi stoja. A práve o nich sme…
Komunikácia, to nie sú iba televízne spoty či vizuály v časopisoch, ale aj dáta, ktoré za nimi stoja. A práve o nich sme…
Simona Bubánová: Predala som svoj podiel vo Work & Hugs a bolo to dobré rozhodnutie
Simona Bubánová v roku 2019 pri uvádzaní projektu Work & Hugs do života hovorila o tom, že pôjde o spojenie…
Simona Bubánová v roku 2019 pri uvádzaní projektu Work & Hugs do života hovorila o tom, že pôjde o spojenie…
Martin Woska a Juraj Kováč: Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci
Juraj predsedal single channel porote Zlatého klinca a Martin viedol porotu multi channel kategórií. Obidvaja sa zhodli na tom, že…
Juraj predsedal single channel porote Zlatého klinca a Martin viedol porotu multi channel kategórií. Obidvaja sa zhodli na tom, že…
Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma fascinuje
Zlatý klinec oslávil 30 rokov. Juraj Vaculík je v reklame ešte o dva roky dlhšie. Začínal v BBDO, potom spoluzakladal…
Zlatý klinec oslávil 30 rokov. Juraj Vaculík je v reklame ešte o dva roky dlhšie. Začínal v BBDO, potom spoluzakladal…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.