Epizódy
Aj zlá reklama je reklama. Naozaj?
Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov, vznikla totiž v roku 1995. Boli 90-te roky obdobím divokej slobody, kedy všetci hráči…
Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov, vznikla totiž v roku 1995. Boli 90-te roky obdobím divokej slobody, kedy všetci hráči…
Ťažký týždeň: Sme drsnejší, ale vulgarizmy nepoužívame
Lucia Pazičová a Jakub Gulík sú hosťami aktuálneho vydania podcastu OK360.° Lucia je majiteľkou značky Ťažký týždeň a jej scenáristkou,…
Lucia Pazičová a Jakub Gulík sú hosťami aktuálneho vydania podcastu OK360.° Lucia je majiteľkou značky Ťažký týždeň a jej scenáristkou,…
Najväčšou prekážkou experience marketingu je tlak na okamžité výsledky
„Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť," hovorí v podcaste Stratégií OK360˘ Marek Furmanczuk, CEO agentúry Parsenn. V…
„Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť," hovorí v podcaste Stratégií OK360˘ Marek Furmanczuk, CEO agentúry Parsenn. V…
Štefan Andrejco: Nehejtili sme, ani sme si nehovorili, že to vieme urobiť lepšie
„Slovenská reklama je v dobrej forme, hlavne čo sa týka exekúcie. Na Zlatom klinci sme mali niektoré kúsky až na…
„Slovenská reklama je v dobrej forme, hlavne čo sa týka exekúcie. Na Zlatom klinci sme mali niektoré kúsky až na…
Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca? Špičková exekúcia
„Hranica medzi zlatom, striebrom a bronzom je v detailoch," hovorí Peter Ižo, kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK a predseda Classic Jury…
„Hranica medzi zlatom, striebrom a bronzom je v detailoch," hovorí Peter Ižo, kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK a predseda Classic Jury…
Peter Šurín: Značky menej ochotne investujú do brand purpose kampaní
„Bol to historicky najsilnejší ročník Zlatého klinca. Urobili sme viacero zmien, poroty išli veľmi do hĺbky s každou jednou prácou,…
„Bol to historicky najsilnejší ročník Zlatého klinca. Urobili sme viacero zmien, poroty išli veľmi do hĺbky s každou jednou prácou,…
Ďuro Bartoš: Genialita, jednoduchosť a prekvapenia Zlatého Klinca
Ďuro Bartoš je kreatívny riaditeľ a zakladateľ reklamnej agentúry Free Andy a zároveň predseda poroty Zlatého Klinca. Rozprávali sme sa…
Ďuro Bartoš je kreatívny riaditeľ a zakladateľ reklamnej agentúry Free Andy a zároveň predseda poroty Zlatého Klinca. Rozprávali sme sa…
Ľuboš Sarnovský: Športový marketing nie je o víťazstách, ale o budovaní fanúšikovskej komunity
V TV JOJ pôsobí od samého začiatku – 23 rokov. Postupne začal koketovať s marketingom, nadáciou a športom. Aktuálne je…
V TV JOJ pôsobí od samého začiatku – 23 rokov. Postupne začal koketovať s marketingom, nadáciou a športom. Aktuálne je…
TOTO UŽ BOLO! Kniha, ktorá mapuje 30 rokov slovenskej reklamy
Art Director`s Club vydáva unikátnu knihu. Ako píšu jej autori: „Nájdete v nej aj aj reklamy, ktoré sú naozaj príšerné."…
Art Director`s Club vydáva unikátnu knihu. Ako píšu jej autori: „Nájdete v nej aj aj reklamy, ktoré sú naozaj príšerné."…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.