Epizódy
Znížte ambície kreatívy a dodržte náš rozpočet
Toto je pomerne časté odporúčanie zadávateľov pre reklamnú produkciu. Tento rok je podľa Michala Hlavačku, ktorý je šéfom Protosu a…
Toto je pomerne časté odporúčanie zadávateľov pre reklamnú produkciu. Tento rok je podľa Michala Hlavačku, ktorý je šéfom Protosu a…
Ivan Bobošík zo Cinemax: Diváci k nám chodia aj kvôli nachoskám
Kino reklama dosahuje výrazne vyššie skóre pozornosti ako reklama v televízii, digitále či na sociálnych sieťach. O tejto téme, ale…
Kino reklama dosahuje výrazne vyššie skóre pozornosti ako reklama v televízii, digitále či na sociálnych sieťach. O tejto téme, ale…
Libor Toporcer: E-commerce padá. Zachráni ho Black Friday?
Ako prežiť ekonomické prepady v e-commerce? Libor Toporcer, strategický riaditeľ digitálnej agentúry Invelity hovorí o najväčších výzvach a trendoch, ktoré…
Ako prežiť ekonomické prepady v e-commerce? Libor Toporcer, strategický riaditeľ digitálnej agentúry Invelity hovorí o najväčších výzvach a trendoch, ktoré…
Jozef Lipa: AI nie je v reklamnej produkcii všeliek. Je to extrémne drahé
"Všetci v biznise sa snažíme využiť umelú inteligenciu čo najefektívnejšie. Ale musí byť zachovaná kvalita," hovorí v podcaste Stratégií OK360°…
"Všetci v biznise sa snažíme využiť umelú inteligenciu čo najefektívnejšie. Ale musí byť zachovaná kvalita," hovorí v podcaste Stratégií OK360°…
Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené
Marketingový stratég Jakub Straka pôsobil od leta ako Strategy Director amsterdamskej reklamnej agentúry LePub. Na starosti mal klienta Heineken. V…
Marketingový stratég Jakub Straka pôsobil od leta ako Strategy Director amsterdamskej reklamnej agentúry LePub. Na starosti mal klienta Heineken. V…
ui42: Brand podkutý dátami je budúcnosťou marketingu
Digitálna agentúra ui42 sa radikálne mení. Stáva sa z nej fullservisová agentúra. Má nové kreatívne vedenie, na jeho čele stojí…
Digitálna agentúra ui42 sa radikálne mení. Stáva sa z nej fullservisová agentúra. Má nové kreatívne vedenie, na jeho čele stojí…
Aj zlá reklama je reklama. Naozaj?
Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov, vznikla totiž v roku 1995. Boli 90-te roky obdobím divokej slobody, kedy všetci hráči…
Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov, vznikla totiž v roku 1995. Boli 90-te roky obdobím divokej slobody, kedy všetci hráči…
Ťažký týždeň: Sme drsnejší, ale vulgarizmy nepoužívame
Lucia Pazičová a Jakub Gulík sú hosťami aktuálneho vydania podcastu OK360.° Lucia je majiteľkou značky Ťažký týždeň a jej scenáristkou,…
Lucia Pazičová a Jakub Gulík sú hosťami aktuálneho vydania podcastu OK360.° Lucia je majiteľkou značky Ťažký týždeň a jej scenáristkou,…
Najväčšou prekážkou experience marketingu je tlak na okamžité výsledky
„Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť," hovorí v podcaste Stratégií OK360˘ Marek Furmanczuk, CEO agentúry Parsenn. V…
„Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť," hovorí v podcaste Stratégií OK360˘ Marek Furmanczuk, CEO agentúry Parsenn. V…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.