Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
Epizódy
![Miro Frindt: V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/09/37127412-1725363291091-ad66ce3736556.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Miro Frindt: V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič
Na Slovensku vznikajú paralelne dva nové mediálne projekty. Jeden na zelenej lúke, jeden ako pobočka českej internetovej televízie DVTV. Práve…
Na Slovensku vznikajú paralelne dva nové mediálne projekty. Jeden na zelenej lúke, jeden ako pobočka českej internetovej televízie DVTV. Práve…
![Matúš Konečný: TikTok rekamy sú tu, o Pintereste ešte budeme veľa počuť episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/08/37127412-1724325651097-5835b9d6412ef.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Matúš Konečný: TikTok rekamy sú tu, o Pintereste ešte budeme veľa počuť
Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké…
Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké…
![Triad a O2: Deti trávia na sociálnych sieťach 400 metrov a väčšinou ide o balast episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/08/37127412-1723728267227-fe83e50f5ffb9.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Triad a O2: Deti trávia na sociálnych sieťach 400 metrov a väčšinou ide o balast
400 metrov na displeji je priveľa. Hovorí to telekomunikačný operátor O2 vo svojej najnovšej kampani. S brand architect značky Natáliou…
400 metrov na displeji je priveľa. Hovorí to telekomunikačný operátor O2 vo svojej najnovšej kampani. S brand architect značky Natáliou…
![Kamil Aujeský: S marketingom končím. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/07/37127412-1721819392235-4c0706c07321e.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Kamil Aujeský: S marketingom končím. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a…
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a…
![Anička Dzurjaníková: Prečo som sa vrátila do reklamy episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/37127412-1719756765869-740ad6dd01f07.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Anička Dzurjaníková: Prečo som sa vrátila do reklamy
Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych,…
Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych,…
![Všetko, čo potrebujete vedieť o reklamnom festivale v Cannes episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/37127412-1719582036763-4a39e2b238c97.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Všetko, čo potrebujete vedieť o reklamnom festivale v Cannes
V Cannes sa nedávno skončil najväčší festival kreativity, reklamy, médií aj inovácií. Zúčastnila sa na ňom špička reklamnej a marketingovej…
V Cannes sa nedávno skončil najväčší festival kreativity, reklamy, médií aj inovácií. Zúčastnila sa na ňom špička reklamnej a marketingovej…
![Daniel Rabina: Je ESG trend, nevyhnutnosť alebo iba buzzword? episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/37127412-1719474365023-182c9350f4cfb.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Daniel Rabina: Je ESG trend, nevyhnutnosť alebo iba buzzword?
Európska legislatíva tlačí na firmy, aby vykazovali pravidelné ESG reporty. Táto téma nie je zanedbateľná ani pre menšie spoločnosti. Jednoducho,…
Európska legislatíva tlačí na firmy, aby vykazovali pravidelné ESG reporty. Táto téma nie je zanedbateľná ani pre menšie spoločnosti. Jednoducho,…
![Rasťo Dutka: Našim USP je zábava, s AI máme veľké plány episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/37127412-1718274464434-b7b5accfb8101.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Rasťo Dutka: Našim USP je zábava, s AI máme veľké plány
V prieskume počúvanosti rádií, Rádio projekt sú dlhé roky stupne víťazov rovnaké – Rádio Expres, Rádio Slovensko, Fun rádio. Teraz sa…
V prieskume počúvanosti rádií, Rádio projekt sú dlhé roky stupne víťazov rovnaké – Rádio Expres, Rádio Slovensko, Fun rádio. Teraz sa…
![Ľubo Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov! episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/11/37127412-1680189672547-48759a2b0ceeb.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/05/ab6765630000ba8a9b5b8adb56f9aa4e51cacc8f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Ľubo Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov!
Výkonný riaditeľ Združenia pre značkové výrobky sa nedávno vrátil z Toronta z podujatia Global Marketer Week a v podcaste OK360°nám…
Výkonný riaditeľ Združenia pre značkové výrobky sa nedávno vrátil z Toronta z podujatia Global Marketer Week a v podcaste OK360°nám…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.