Epizódy

Triad a O2: Deti trávia na sociálnych sieťach 400 metrov a väčšinou ide o balast
400 metrov na displeji je priveľa. Hovorí to telekomunikačný operátor O2 vo svojej najnovšej kampani. S brand architect značky Natáliou…
400 metrov na displeji je priveľa. Hovorí to telekomunikačný operátor O2 vo svojej najnovšej kampani. S brand architect značky Natáliou…

Kamil Aujeský: S marketingom končím. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a…
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a…

Anička Dzurjaníková: Prečo som sa vrátila do reklamy
Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych,…
Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych,…

Všetko, čo potrebujete vedieť o reklamnom festivale v Cannes
V Cannes sa nedávno skončil najväčší festival kreativity, reklamy, médií aj inovácií. Zúčastnila sa na ňom špička reklamnej a marketingovej…
V Cannes sa nedávno skončil najväčší festival kreativity, reklamy, médií aj inovácií. Zúčastnila sa na ňom špička reklamnej a marketingovej…

Daniel Rabina: Je ESG trend, nevyhnutnosť alebo iba buzzword?
Európska legislatíva tlačí na firmy, aby vykazovali pravidelné ESG reporty. Táto téma nie je zanedbateľná ani pre menšie spoločnosti. Jednoducho,…
Európska legislatíva tlačí na firmy, aby vykazovali pravidelné ESG reporty. Táto téma nie je zanedbateľná ani pre menšie spoločnosti. Jednoducho,…

Rasťo Dutka: Našim USP je zábava, s AI máme veľké plány
V prieskume počúvanosti rádií, Rádio projekt sú dlhé roky stupne víťazov rovnaké – Rádio Expres, Rádio Slovensko, Fun rádio. Teraz sa…
V prieskume počúvanosti rádií, Rádio projekt sú dlhé roky stupne víťazov rovnaké – Rádio Expres, Rádio Slovensko, Fun rádio. Teraz sa…

Ľubo Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov!
Výkonný riaditeľ Združenia pre značkové výrobky sa nedávno vrátil z Toronta z podujatia Global Marketer Week a v podcaste OK360°nám…
Výkonný riaditeľ Združenia pre značkové výrobky sa nedávno vrátil z Toronta z podujatia Global Marketer Week a v podcaste OK360°nám…

Karol Lovaš: Novinárčina sa stala veľmi aktivistickou a angažovanou
Bývalý novinár, dnes kňaz a pedagóg Karol Lovaš spolu s moderátorom Karolom Wolfom komentujú stav médií a komunikácie po atentáte…
Bývalý novinár, dnes kňaz a pedagóg Karol Lovaš spolu s moderátorom Karolom Wolfom komentujú stav médií a komunikácie po atentáte…

Martin Volek: Ako zarobiť milión dolárov na LinkedIne?
"Digitálnemu marketingu sa venujem 19 rokov a stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som…
"Digitálnemu marketingu sa venujem 19 rokov a stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.