Epizódy

Young Lions 02: V súťaži idete až na dno, dostane vás do epicentra reklamy
Katarína Chudá si prvýkrát vyskúšala súťaž Young Lions v roku 2017. Zopár rokov skončila vždy v slovenskom kole. Zlom prišiel…
Katarína Chudá si prvýkrát vyskúšala súťaž Young Lions v roku 2017. Zopár rokov skončila vždy v slovenskom kole. Zlom prišiel…

Young Lions 01: Radšej urobte niečo uletené ako nudné
Ava Vargová a Lisa Koryakina v podcaste Stratégií hovoria o svojich skúsenostiach v Young Lions. V roku 2023 sa im…
Ava Vargová a Lisa Koryakina v podcaste Stratégií hovoria o svojich skúsenostiach v Young Lions. V roku 2023 sa im…

Ľubka Mardiaková: Lajky na LinkedIne ti faktúru nezaplatia
Skvelá na business, prepájanie kontaktov, budovanie osobnej značky. Ale aj nudná, pripomínajúca ego trip, preceňovaná až toxická. Takto vnímajú LinkedIn…
Skvelá na business, prepájanie kontaktov, budovanie osobnej značky. Ale aj nudná, pripomínajúca ego trip, preceňovaná až toxická. Takto vnímajú LinkedIn…

Kočan & Hudák: Syntetické dáta už teraz nahrádzajú ľudí
AI radikálne mení marketingový prieskum. "Je to radikálna zmena, ktorá ešte presne nevieme, kam bude smerovať," hovoríRasťo Kočan z Go4…
AI radikálne mení marketingový prieskum. "Je to radikálna zmena, ktorá ešte presne nevieme, kam bude smerovať," hovoríRasťo Kočan z Go4…

Vlado Kurek: Reklama nám zavadzia, ale cez Super Bowl ju chce každý vidieť
Už o pár dní to vypukne. V noci z nedele na pondelok sa bude hrať finále NFL, Národnej ligy v…
Už o pár dní to vypukne. V noci z nedele na pondelok sa bude hrať finále NFL, Národnej ligy v…

Andrej Solár: Za 10 rokov sa mi iba raz podarilo presadiť mladého režiséra. Nik nechce riskovať
"Zároveň platí, že v brandži je veľký dopyt po mladých režiséroch s inými prístupmi. Zároveň si nemyslím, že na ten…
"Zároveň platí, že v brandži je veľký dopyt po mladých režiséroch s inými prístupmi. Zároveň si nemyslím, že na ten…

Slovák & Smik: Keď sa v reklame nevzdelávate, okamžite vám ujde vlak
Chcú pripraviť juniorov začínajúcich v reklame, ale aj profesionálov z príbuzných či vzdialených odborov na prax v reklame. A tak…
Chcú pripraviť juniorov začínajúcich v reklame, ale aj profesionálov z príbuzných či vzdialených odborov na prax v reklame. A tak…

Tony Dúbravec: Zuckerberg sa chce zapáčiť Trumpovi. Vybral si svoju cestu na prežitie
Meta ruší program overovania faktov. Elon Musk, majiteľ siete X svojmu konkurentovi odkázal, že toto rozhodnutie je COOL. Mark Zuckerberg…
Meta ruší program overovania faktov. Elon Musk, majiteľ siete X svojmu konkurentovi odkázal, že toto rozhodnutie je COOL. Mark Zuckerberg…

Michal Hlavačka: Produkčné tendre nie sú udržateľné ani férové
12 najväčších produkčných spoločností na Slovensku sa dohodlo, že musia spolupracovať. A tak si založili Asociáciu reklamných producentov. O čo…
12 najväčších produkčných spoločností na Slovensku sa dohodlo, že musia spolupracovať. A tak si založili Asociáciu reklamných producentov. O čo…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.