Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
Epizódy
Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme široký priestor na prejavenie názoru, ale potrebujeme rovnováhu
"Slovo cenzúra sa dnes nadužíva," tvrdí expert na sociálne siete a člen komunikačného tímu prezidentky Zuzany Čaputovej Jakub Goda. "Misky…
"Slovo cenzúra sa dnes nadužíva," tvrdí expert na sociálne siete a člen komunikačného tímu prezidentky Zuzany Čaputovej Jakub Goda. "Misky…
Bekim a Jerry: Tupý človek nikdy nepochopí náš tupý humor
"Na to, aby ľudia porozumeli vtipom, potrebujú istú úorveň inteligencie," zhodujú sa stand up komici Bekim a Jaro Szabo alias…
"Na to, aby ľudia porozumeli vtipom, potrebujú istú úorveň inteligencie," zhodujú sa stand up komici Bekim a Jaro Szabo alias…
Ivan Antala: Podcasty sú pre nás strategická záležitosť, ale nie je to profitabilný biznis
CEO Bauer Media Slovakia hovorí o trendoch v rádiách aj podcastoch. Antala priznáva, že stále je problém s monetizáciou digitálneho…
CEO Bauer Media Slovakia hovorí o trendoch v rádiách aj podcastoch. Antala priznáva, že stále je problém s monetizáciou digitálneho…
oh my DOT: Celému trhu dávame zadarmo unikátne dáta. Chceme lepšiu reklamu pre všetkých
Reklamná agentúra oh my DOT už druhý rok realizuje veľkú štúdiu Director of Taste. O tom, čo im vyšlo tento…
Reklamná agentúra oh my DOT už druhý rok realizuje veľkú štúdiu Director of Taste. O tom, čo im vyšlo tento…
Juraj Holub: Menej honosných priestorov a drahých chlebíčkov. Kvalitný event potrebuje niečo iné
Slido sa vo svete preslávilo unikátnym prístupom k dizajnovaniu podujatí. Jedným z kľúčových ľudí, ktorí stáli za slovenským startupom bol…
Slido sa vo svete preslávilo unikátnym prístupom k dizajnovaniu podujatí. Jedným z kľúčových ľudí, ktorí stáli za slovenským startupom bol…
Maru Mitlíková: Padnúť dole je ľahké, teraz sa musíme vrátiť na vysoké priečky
Rok 2023 agentúre TRIAD nastavil zrkadlo. Jednoducho, prišlo k únave materiálu a agentúra ustúpila zo svojich pozícií, a to hlavne…
Rok 2023 agentúre TRIAD nastavil zrkadlo. Jednoducho, prišlo k únave materiálu a agentúra ustúpila zo svojich pozícií, a to hlavne…
Ľubomír Šimášek: Médiá tento rok útočili na všetky zmysly. Žijeme paranoidnú dobu
Monitora sa zmenila na Mediaboard. S jeho šéfom Ľubomírom Šimáškom sme sa rozprávali o tom, čo vládlo slovenskému mediálnemu priestoru…
Monitora sa zmenila na Mediaboard. S jeho šéfom Ľubomírom Šimáškom sme sa rozprávali o tom, čo vládlo slovenskému mediálnemu priestoru…
Daniel Bradáč: Budovanie brandu a firemnej kultúry je „top down“ proces. Bez CEO to firma nezvládne
Employer branding rieši dnes mnoho firiem. Ako komunikovať so zamestnancami a vytvoriť príjemnú firemnú kultúru? A čo by mali robiť firmy,…
Employer branding rieši dnes mnoho firiem. Ako komunikovať so zamestnancami a vytvoriť príjemnú firemnú kultúru? A čo by mali robiť firmy,…
Peter Núñez: Na Slovensku už nie je dovolené myslieť si hocičo, ale nenecháme sa vytlačiť zo spoločenského diskurzu
Denník Štandard sa ocitol na zozname nedôveryhodných a zavádzajúcich webov. Prečo ho tam portál Konšpirátori.sk zaradil? A ako vníma túto nálepku jeden…
Denník Štandard sa ocitol na zozname nedôveryhodných a zavádzajúcich webov. Prečo ho tam portál Konšpirátori.sk zaradil? A ako vníma túto nálepku jeden…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.