Epizódy

Karol Lovaš: Novinárčina sa stala veľmi aktivistickou a angažovanou
Bývalý novinár, dnes kňaz a pedagóg Karol Lovaš spolu s moderátorom Karolom Wolfom komentujú stav médií a komunikácie po atentáte…
Bývalý novinár, dnes kňaz a pedagóg Karol Lovaš spolu s moderátorom Karolom Wolfom komentujú stav médií a komunikácie po atentáte…

Martin Volek: Ako zarobiť milión dolárov na LinkedIne?
"Digitálnemu marketingu sa venujem 19 rokov a stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som…
"Digitálnemu marketingu sa venujem 19 rokov a stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som…

Róbert Slovák: Komunikáciu po atentáte najlepšie zvládli prezidentka Zuzana Čaputová a Peter Pellegrini
"Pozitívne ma prekvapil Peter Pellegrini, ktorý sa snažil dlhodobo vystupovať ako zmierujúci prvok aj v koalícii, no počas prezidentských volieb…
"Pozitívne ma prekvapil Peter Pellegrini, ktorý sa snažil dlhodobo vystupovať ako zmierujúci prvok aj v koalícii, no počas prezidentských volieb…

Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur
"Čo event to tender, je toho naozaj dosť. Každý tender stojí v priemere 2 až 3-tisíc eur," hovorí Client Service…
"Čo event to tender, je toho naozaj dosť. Každý tender stojí v priemere 2 až 3-tisíc eur," hovorí Client Service…

Iva Ambrožová z Lego: Až tretina slovenských rodín sa vôbec nehrá
"Rodiny, ktoré sa hrajú, sú šťastnejšie," hovorí v podcaste Stratégií OK 360° Head of Marketing značky Lego pre český a…
"Rodiny, ktoré sa hrajú, sú šťastnejšie," hovorí v podcaste Stratégií OK 360° Head of Marketing značky Lego pre český a…

Tomáš Bezák z Lidl: Čo potrebuje dobrá komunikácia? Argumenty!
Rok 2024 je zaujímavým rokom aj z pohľadu veľkých športových podujatí. Ich súčasťou chce byť aj značka Lidl, ktorá sa…
Rok 2024 je zaujímavým rokom aj z pohľadu veľkých športových podujatí. Ich súčasťou chce byť aj značka Lidl, ktorá sa…

Matej Valo z Teórie kreativity: Najviac nás brzdí odvaha riskovať a imposter syndróm
"Na písanie som nemal talent, bol som podpriemerný copywriter. Bol som ako jednooký medzi slepými. Ostatní boli veľmi zlí a…
"Na písanie som nemal talent, bol som podpriemerný copywriter. Bol som ako jednooký medzi slepými. Ostatní boli veľmi zlí a…

Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite
Takto otvorene hodnotí tendrovací proces Managing partner CREATIVE PRO Košice Štefan Hric v podcaste Stratégií OK360°. "Chyba je asi 20:80. 20…
Takto otvorene hodnotí tendrovací proces Managing partner CREATIVE PRO Košice Štefan Hric v podcaste Stratégií OK360°. "Chyba je asi 20:80. 20…

Tretina príspevkov influencerov zavádza publikum, značky hazardujú s reputáciou
Pod záštitou IAB Slovakia už jeden a pol roka funguje Kódex Influencer marketingu. Jeho cieľom je naučiť influencerov, značky aj…
Pod záštitou IAB Slovakia už jeden a pol roka funguje Kódex Influencer marketingu. Jeho cieľom je naučiť influencerov, značky aj…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.