Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
Epizódy
Filip Kuna: Ak si myslíte, že som doteraz vyskakoval z chladničky, tak teraz chcem ešte pridať
Filipa Kunu nikdy nie je dosť. Ak máte pocit, že vám od neho chodí málo newsletterov alebo točí málo videí,…
Filipa Kunu nikdy nie je dosť. Ak máte pocit, že vám od neho chodí málo newsletterov alebo točí málo videí,…
Daniel Feranec alias Čoje: Ak potrebuje reštaurácia billboard, tak iba prezradí, že je zúfalá
Kreatívny riaditeľ agentúry CORE4, autor podcastu Podgast a influencer Čoje. Toto všetko je Daniel Feranec. Na komunikáciu sme sa spolu…
Kreatívny riaditeľ agentúry CORE4, autor podcastu Podgast a influencer Čoje. Toto všetko je Daniel Feranec. Na komunikáciu sme sa spolu…
Miroslav Wlachovský: Dejepis sa u nás končí v roku 1945. A my potom nevieme odolávať hybridným hrozbám
Ako vníma súčasný minister zahraničných vecí Miroslav Wlachovský strategickú komunikáciu štátu? A prečo si myslí, že sme zanedbali výchovu k…
Ako vníma súčasný minister zahraničných vecí Miroslav Wlachovský strategickú komunikáciu štátu? A prečo si myslí, že sme zanedbali výchovu k…
Ján Gordulič: Zvažoval som či nevstúpiť do politiky. Ale uvedomil som si, že je to jedna dlhá domová schôdza
Ján Gordulič je herec, moderátor a dnes hlavne producent Silných rečí. "Robíme krásny biznis," hovorí v podcaste Stratégií. Ešte cez…
Ján Gordulič je herec, moderátor a dnes hlavne producent Silných rečí. "Robíme krásny biznis," hovorí v podcaste Stratégií. Ešte cez…
Simona Mištíková: Na LinkedIn sa výsledky aj biznis dostavia veľmi rýchlo
Majiteľka a šéfka DIVINO začínala v Seesame, ale vždy vedela, že chce mať vlastnú PR agentúru. Dnes sa špecializuje hlavne…
Majiteľka a šéfka DIVINO začínala v Seesame, ale vždy vedela, že chce mať vlastnú PR agentúru. Dnes sa špecializuje hlavne…
Andrej Csino: Influencer si buduje v prvom rade vlastnú značku, až potom značku klienta
Majiteľ reklamnej agentúry CORE4 Andrej Csino je presvedčený, že každá značka nepotrebuje influencera. Hlavne, ak na neho nemá dostatok peňazí….
Majiteľ reklamnej agentúry CORE4 Andrej Csino je presvedčený, že každá značka nepotrebuje influencera. Hlavne, ak na neho nemá dostatok peňazí….
Ján Bača: Greenwashing nás netrápi, na všetko máme tvrdé dáta
Tvrdí v podcaste magazínu Stratégie OK 360° hovorca U. S. Steel Košice Ján Bača. " To, čo vieme a nevieme…
Tvrdí v podcaste magazínu Stratégie OK 360° hovorca U. S. Steel Košice Ján Bača. " To, čo vieme a nevieme…
Rastislav Káčer: V Michalovciach som nestratil nervy. Čo som mal robiť, keď na nás nadávali a pľuvali?
V marci sa Rastislav Káčer spolu s Jaroslavom Naďom zúčastnil diskusie v Michalovciach. Tá však nedopadla dobre. Ako to vníma s odstupom času? Stratil…
V marci sa Rastislav Káčer spolu s Jaroslavom Naďom zúčastnil diskusie v Michalovciach. Tá však nedopadla dobre. Ako to vníma s odstupom času? Stratil…
Jakub Hankovský: Ako môže byť prieskum dôveryhodný, keď mňa sa nikto nepýtal?
Prieskumy sú už dlho súčasťou verejného diskurzu a politickej kampane. Za posledné roky prešli vývojom a v súčasnosti sú presnejšie a spoľahlivejšie. „Ak sa…
Prieskumy sú už dlho súčasťou verejného diskurzu a politickej kampane. Za posledné roky prešli vývojom a v súčasnosti sú presnejšie a spoľahlivejšie. „Ak sa…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Digitálna Univerzita.