Epizódy

Maru Mitlíková: Padnúť dole je ľahké, teraz sa musíme vrátiť na vysoké priečky
Rok 2023 agentúre TRIAD nastavil zrkadlo. Jednoducho, prišlo k únave materiálu a agentúra ustúpila zo svojich pozícií, a to hlavne…
Rok 2023 agentúre TRIAD nastavil zrkadlo. Jednoducho, prišlo k únave materiálu a agentúra ustúpila zo svojich pozícií, a to hlavne…

Ľubomír Šimášek: Médiá tento rok útočili na všetky zmysly. Žijeme paranoidnú dobu
Monitora sa zmenila na Mediaboard. S jeho šéfom Ľubomírom Šimáškom sme sa rozprávali o tom, čo vládlo slovenskému mediálnemu priestoru…
Monitora sa zmenila na Mediaboard. S jeho šéfom Ľubomírom Šimáškom sme sa rozprávali o tom, čo vládlo slovenskému mediálnemu priestoru…

Daniel Bradáč: Budovanie brandu a firemnej kultúry je „top down“ proces. Bez CEO to firma nezvládne
Employer branding rieši dnes mnoho firiem. Ako komunikovať so zamestnancami a vytvoriť príjemnú firemnú kultúru? A čo by mali robiť firmy,…
Employer branding rieši dnes mnoho firiem. Ako komunikovať so zamestnancami a vytvoriť príjemnú firemnú kultúru? A čo by mali robiť firmy,…

Peter Núñez: Na Slovensku už nie je dovolené myslieť si hocičo, ale nenecháme sa vytlačiť zo spoločenského diskurzu
Denník Štandard sa ocitol na zozname nedôveryhodných a zavádzajúcich webov. Prečo ho tam portál Konšpirátori.sk zaradil? A ako vníma túto nálepku jeden…
Denník Štandard sa ocitol na zozname nedôveryhodných a zavádzajúcich webov. Prečo ho tam portál Konšpirátori.sk zaradil? A ako vníma túto nálepku jeden…

Zomri: V tejto krajine je veľmi dobre, ak musíme písať o vtipoch a vysvetľovať ich
Satirická stránka Zomri sa stala kultovým miestom slovenského humoru. Ale aj zdrojom, z ktorého značná časť Slovenska čerpá informácie o…
Satirická stránka Zomri sa stala kultovým miestom slovenského humoru. Ale aj zdrojom, z ktorého značná časť Slovenska čerpá informácie o…

Pavol Neruda z Oktagon MMA: Stále bojujeme proti predsudkom voči bojovým športom
"Kým iní idú po biznise a po číslach, my máme úplne inú mantru – plné haly a šťastných fanúšikov," hovorí…
"Kým iní idú po biznise a po číslach, my máme úplne inú mantru – plné haly a šťastných fanúšikov," hovorí…

Peter Jančárik: Vyrábať dezinformácie je lacné a weby z toho majú výhodný biznis
Nedávne parlamentné voľby boli ovplyvnené množstvom dezinformácií. Do akej miery pomohli politickým stranám získať si voličov? Aj o tom porozprával v podcaste…
Nedávne parlamentné voľby boli ovplyvnené množstvom dezinformácií. Do akej miery pomohli politickým stranám získať si voličov? Aj o tom porozprával v podcaste…

Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja
Agentúra THIS IS LOCCO posledné roky zbiera množstvo cien zo Zlatého Klinca aj Golden Drum. Na jej čele stojí kreatívny…
Agentúra THIS IS LOCCO posledné roky zbiera množstvo cien zo Zlatého Klinca aj Golden Drum. Na jej čele stojí kreatívny…

Pavel Vlček: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla
Na Slovensku sú niektoré témy stále tabu, v Česku by si ich nik ani nevšimol, hovorí v rozhovore pre Stratégie…
Na Slovensku sú niektoré témy stále tabu, v Česku by si ich nik ani nevšimol, hovorí v rozhovore pre Stratégie…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.