Employer branding rieši dnes mnoho firiem. Ako komunikovať so zamestnancami a vytvoriť príjemnú firemnú kultúru? A čo by mali robiť firmy, aby boli viac atraktívne aj v rámci externej komunikácie a darilo sa im prilákať nové posily? Kedy si značky uvedomia, že niečo také potrebujú?O tom nám v podcaste Stratégií OK 360° porozprával Daniel Bradáč, špecialista na employer branding.
„Komunikácia budovania značky dovnútra aj navonok je veľmi dôležitá. Je mylné si myslieť, že komunikovať musí len PR či marketing, značka patrí všetkým. Firmy zistia, že to nie je o kampani, ale o budovaní silnej firemnej kultúry.“
Ďalej sa dozviete:
- Čo by mali firmy robiť, aby boli pre potenciálnych zamestnancov atraktívne?
- Ako prepojiť Gen Z so staršou generáciou tak, aby fungovala príjemná firemná kultúra?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie