Kreatívny riaditeľ agentúry CORE4, autor podcastu Podgast a influencer Čoje. Toto všetko je Daniel Feranec. Na komunikáciu sme sa spolu pozreli z pohľadu kreatívca aj tvorcu obsahu na sociálnych sieťach. "Ak povieme ľuďom niečo, čo si aj tak trochu sami myslia a za tým pridáme produktovú alebo imidžovú časť odkazu, tak tieto veci bývajú väčšinou úspešnejšie," hovorí v podcaste Stratégií. Čo sa ešte z nášho podcastu dozviete?

  • Problém značky je väčšinou v tom, že sa snaží komunikovať na ľudí, ktorí ju buď nepoznajú alebo nevnímajú, prípadne je im ukradnutá.
  • Aj Dráčik má svoje rubriky na webe, ale nevšimol som si, že keď vojdem do predajne, tak je tam nejaká bábika ruského vojaka.
  • Značky sa snažia neurobiť na Slovensku chybu, je to ako vo futbale, kde platí, že mužstvo sa v prvom rade snaží brániť a neurobiť chybu, až druhoradé je vytvárať si tie šance.
  • Nikdy nerobím spolupráce so subjektami, ktoré hodnotím. Vyberám si ich podľa toho, aby nenarúšali moju integritu.

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.

www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie