Kreatívny riaditeľ agentúry CORE4, autor podcastu Podgast a influencer Čoje. Toto všetko je Daniel Feranec. Na komunikáciu sme sa spolu pozreli z pohľadu kreatívca aj tvorcu obsahu na sociálnych sieťach. "Ak povieme ľuďom niečo, čo si aj tak trochu sami myslia a za tým pridáme produktovú alebo imidžovú časť odkazu, tak tieto veci bývajú väčšinou úspešnejšie," hovorí v podcaste Stratégií. Čo sa ešte z nášho podcastu dozviete?

Problém značky je väčšinou v tom, že sa snaží komunikovať na ľudí, ktorí ju buď nepoznajú alebo nevnímajú, prípadne je im ukradnutá. Aj Dráčik má svoje rubriky na webe, ale nevšimol som si, že keď vojdem do predajne, tak je tam nejaká bábika ruského vojaka. Značky sa snažia neurobiť na Slovensku chybu, je to ako vo futbale, kde platí, že mužstvo sa v prvom rade snaží brániť a neurobiť chybu, až druhoradé je vytvárať si tie šance. Nikdy nerobím spolupráce so subjektami, ktoré hodnotím. Vyberám si ich podľa toho, aby nenarúšali moju integritu.


********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.

www.strategie.hnonline.sk

******** Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie