Kreatívny riaditeľ agentúry CORE4, autor podcastu Podgast a influencer Čoje. Toto všetko je Daniel Feranec. Na komunikáciu sme sa spolu pozreli z pohľadu kreatívca aj tvorcu obsahu na sociálnych sieťach. "Ak povieme ľuďom niečo, čo si aj tak trochu sami myslia a za tým pridáme produktovú alebo imidžovú časť odkazu, tak tieto veci bývajú väčšinou úspešnejšie," hovorí v podcaste Stratégií. Čo sa ešte z nášho podcastu dozviete?
- Problém značky je väčšinou v tom, že sa snaží komunikovať na ľudí, ktorí ju buď nepoznajú alebo nevnímajú, prípadne je im ukradnutá.
- Aj Dráčik má svoje rubriky na webe, ale nevšimol som si, že keď vojdem do predajne, tak je tam nejaká bábika ruského vojaka.
- Značky sa snažia neurobiť na Slovensku chybu, je to ako vo futbale, kde platí, že mužstvo sa v prvom rade snaží brániť a neurobiť chybu, až druhoradé je vytvárať si tie šance.
- Nikdy nerobím spolupráce so subjektami, ktoré hodnotím. Vyberám si ich podľa toho, aby nenarúšali moju integritu.
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie