Filipa Kunu nikdy nie je dosť. Ak máte pocit, že vám od neho chodí málo newsletterov alebo točí málo videí, máme riešenie. Prijal totiž pozvanie do nášho podcastu o komunikácii OK 360°. „Moja manželka si robí zo mňa srandu, že už aj z chladničky vyskakujem. Je to tak, snažím sa ísť na kvantitu." Novinkou je, že skončil vo firme Strossle, ktorú na Slovensko sám pritiahol a budoval. Ako sa to celé zomlelo a aké ponaučenia si zobral z tohoto biznis failu? A je to vôbec fail alebo nová príležitosť? V rozhovore hovorí o svojej novej značke admention aj o tom, ako môže firme zo strategického hľadiska pomôcť content marketing.

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.

www.strategie.hnonline.sk

********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie