Tvrdí v podcaste magazínu Stratégie OK 360° hovorca U. S. Steel Košice Ján Bača. " To, čo vieme a nevieme urobiť pre environment, dokladáme tvrdými dátami. Mnohé firmy sa tým oháňajú, ale stačí sa ich spýtať na zopár dát a nejaké veci, ktoré sú merateľné, a potom je jasné, že idú len po povrchu." Veľkú časť jeho práce tvorí krízová komunikácia, napríklad pri veľkom prepúšťaní. Aj na to však musí byť pripravený. "Prežili sme aj také obdobie, keď sme museli znižovať stavy, respektíve zvyšovať efektivitu. Ak dochádza k redukcii pracovnej sily, tak musí byť komunikácia jasná, zreteľná a logická. Zamestnancom musí byť v správnom čase jasne povedané, prečo sa to deje. Krízové situácie sú pre mňa výzvou, súvisí to s tým, že sa niečo mimoriadne deje. Je dôležité trénovať si krízovú komunikáciu a pripraviť sa na rôzne scenáre, čo všetko sa môže udiať." Vypočujte si, ako sa tvorí komunikačná stratégia veľkej nadnárodnej firmy, ako ju ovplyvňuje americký majiteľ a čo to znamená, keď je spoločnosť kótovaná na burze?