Rok 2023 agentúre TRIAD nastavil zrkadlo. Jednoducho, prišlo k únave materiálu a agentúra ustúpila zo svojich pozícií, a to hlavne na súťažiach kreativity. „Je čas popasovať sa s tým. Kreativita bude mať u nás tú najvyššiu pozornosť,“ hovorí v otvorenom rozhovore nová spolumajiteľka TRIADU Maru Mitlíková. Čo z novej pozície prinesie agentúre a prečo sa chce zamerať hlavne na budúcnosť a novú generáciu?

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.

www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

  • https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
  • https://hnonline.sk/predplatne/strategie