"Mnohí politici by chceli mať komunikačnú stratégiu, mnohí z nich ju majú a sú takí, ktorí to vedia oveľa lepšie, ako keby im mal ktokoľvek poradiť a tak to potom aj vyzerá. Ide o to, že politika si pýta trochu vyboostovanejšie egá, poradcovia a stratégovia im môžu čokoľvek hovoriť, aj tak to oni vedia najlepšie a potom, keď to urobia zle, tak všetci ostatní okolo nich pochybili," hovorí o politike a dôležitosti poznať pravidlá komunikácie uznávaný marketingový stratég Pavol Minár. Radí značkám, ako nastaviť svoj pozicioning, stratégiu, vybrať agentúru. Prečo sa nechce prihlásiť k Etickému kódexu volebných kampaní, ktorý iniciovala Asociácia public relations SR? "Patrím k tým, ktorí nehovoria či pracujú alebo nepracujú pre politické strany. Som veľmi neetický?" 

V podcaste Stratégií OK 360° sme hovorili aj o autenticite a konzistencii v reklame a o tom, či práve merateľnosť efektivity pre značky veľkým pokušením robiť zmeny hlava-nehlava. ​