Takto otvorene hodnotí tendrovací proces Managing partner CREATIVE PRO Košice Štefan Hric v podcaste Stratégií OK360°.  "Chyba je asi 20:80. 20 percent masla majú na hlave agentúry a 80 percent bude niekde na klientskej strane. Je ale možné, že sa mýlim. Agentúry majú podľa neho zlozvyk poľavovať v kvalite. A prečo klienti neustále vypisujú tendre a challengujú celú brandžu? "Predpokladám, že chcú vidieť nové možnosti, nápady, zistiť či sú ceny relevantné a podobne." 

Hric je presvedčený, že situácia sa zlepšuje aj vďaka iniciatíve Férový tender. Ale priznáva, že eventovky sú na tom omnoho horšie ako reklamné agentúry.

"Nie sme tí, ktorí majú na event doniesť iba chlebíčky. Sme tí, ktorí vedia komunikovať a v prípade potreby nastaviť firme celú komunikačnú stratégiu," hovorí Managing partner eventovej agentúry Creative Pro Košice. Pandémia podľa neho vycvičila celú brandžu. "Dva roky som cez pandémiu nespal, ale podarilo sa nám v agentúre vycibriť naše skills."

V podcaste OK 360 sa dozviete, ako by mal vyzerať moderný event, prečo by mal byť ešte aj dnes hybridný, autentický a budovať komunity. A tiež, prečo sa začal venovať téme udržateľnosti a budovať značku Odpadnesh.

  • Čo trápi eventovú brandžu? Dokáže prilákať talenty?
  • Aké zručnosti dnes potrebuje eventový manažér?
  • Čo sa dá robiť preto, aby bol tento segment považovaný za stabilnejší?
  • Musia byť eventy stoj čo stoj udržateľné?
  • Ktoré profesie akútne chýbajú a aký je rozdiel medzi Bratislavou a Košicami?

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie