Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 24. 1. 2024 info

Priemerná dĺžka epizódy je 27 minút

Epizódy

episode thumbnail

#03: Adriana zo SEOLINE: „SEO je hypotéka, platený search je podnájom“

Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

episode thumbnail

#02: Ako sa nakupuje TV reklama: „U nás sa modlíme za hnusné počasie“

Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…

Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…

episode thumbnail

#01: Mediálne predikcie 2024: Dobehne online televíziu už tento rok?

V prvej časti nášho nového podcastu TRPy GRPy od agentúr Unimedia a Digiline sme sa pozreli na to, ako sa…

V prvej časti nášho nového podcastu TRPy GRPy od agentúr Unimedia a Digiline sme sa pozreli na to, ako sa…

TRPy GRPy - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Eshopový kráľ, buzzworld by gabo & peťo.