Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 24. 1. 2024 info

Priemerná dĺžka epizódy je 28 minút

Epizódy

episode thumbnail

#11: Digilinews #03: Tínedžeri nevedia, čo je to PR článok

V najnovšej várke noviniek (nielen) z online sme sa pozreli na významný update v rámci Google trendov, máme pre vás…

V najnovšej várke noviniek (nielen) z online sme sa pozreli na významný update v rámci Google trendov, máme pre vás…

episode thumbnail

#09: Ekonometria je svätý grál marketingu, ktorý sa takmer vôbec nevyužíva

O ekonometrii a jej využití v reklame sa hovorí už dlho, no len málo klientov sa od teórie dostalo k…

O ekonometrii a jej využití v reklame sa hovorí už dlho, no len málo klientov sa od teórie dostalo k…

episode thumbnail

#08: Digilinews #01: Cookies nekončia, Spotify v zisku a TikTok u nás začína s reklamou

Vitajte pri novom formáte podcastu TRPy GRPy s názvom Digilinews! Kolegovia Janči Papač, Denis Rak a Zuzka Čubrik vám v…

Vitajte pri novom formáte podcastu TRPy GRPy s názvom Digilinews! Kolegovia Janči Papač, Denis Rak a Zuzka Čubrik vám v…

episode thumbnail

#07: TikTok na Slovensku: „Sú tam aj vaše manky a staré mamy“

TikTok spustil 1. augusta 2024 možnosti platenej reklamy na Slovensku. Pozreli sme sa teda na to, čo všetko je možné…

TikTok spustil 1. augusta 2024 možnosti platenej reklamy na Slovensku. Pozreli sme sa teda na to, čo všetko je možné…

episode thumbnail

#06: Out of Home (OOH): „Existujú klienti, ktorí chcú na bigboard QR kód“

Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…

Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…

episode thumbnail

#05: Digitálne audio: „Podcasty ešte ani náhodou nedosiahli svoj vrchol“

Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…

Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…

episode thumbnail

#04: Cookies v roku 2024: „O koľko hodín života prídeme vyklikávaním cookie líšt?“

Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…

Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…

episode thumbnail

#03: Adriana zo SEOLINE: „SEO je hypotéka, platený search je podnájom“

Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

episode thumbnail

#02: Ako sa nakupuje TV reklama: „U nás sa modlíme za hnusné počasie“

Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…

Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…

TRPy GRPy - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.