Epizódy
#06: Out of Home (OOH): „Existujú klienti, ktorí chcú na bigboard QR kód“
Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…
Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…
#05: Digitálne audio: „Podcasty ešte ani náhodou nedosiahli svoj vrchol“
Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…
Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…
#04: Cookies v roku 2024: „O koľko hodín života prídeme vyklikávaním cookie líšt?“
Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…
Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…
#03: Adriana zo SEOLINE: „SEO je hypotéka, platený search je podnájom“
Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…
Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…
#02: Ako sa nakupuje TV reklama: „U nás sa modlíme za hnusné počasie“
Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…
Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…
TRPy GRPy - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Unimedia Digiline. Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.
TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Mentalita Foundera.