Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 24. 1. 2024 info

Priemerná dĺžka epizódy je 34 minút

Epizódy

episode thumbnail

#28: Digilinews #11: Využívajú to seniori? To chcem!

Kedy ako stratégovia a PPCčkári prídeme o prácu a ako veľmi máme veriť Mete, ktorej to nevyšlo s Metaverse? Tejto debate patril úvod nášho…

Kedy ako stratégovia a PPCčkári prídeme o prácu a ako veľmi máme veriť Mete, ktorej to nevyšlo s Metaverse? Tejto debate patril úvod nášho…

episode thumbnail

#26: Digilinews #10: ChatGPT prekonáva Instagram aj TikTok

Aj v našom najnovšom podcaste zo série Digilinews sme sa venovali témám, ktoré hýbu svetom marketingu už niekoľko mesiacov. Nechýbajú…

Aj v našom najnovšom podcaste zo série Digilinews sme sa venovali témám, ktoré hýbu svetom marketingu už niekoľko mesiacov. Nechýbajú…

episode thumbnail

#25: Ritson, salience a tribe. O čom bol Marketing festival v Brne?

Najlepšia konferencia o reklame od Ašu po Sobrance? Marketing festivalu dávame minimálne 9/10 a dojmy z neho si nechceme nechať len pre seba….

Najlepšia konferencia o reklame od Ašu po Sobrance? Marketing festivalu dávame minimálne 9/10 a dojmy z neho si nechceme nechať len pre seba….

episode thumbnail

#24: Digilinews #09: O nákupoch často rozhodujú tí, na ktorých necielime reklamu

Nákupné správanie sa mení a my sme sa pozreli na to, čo je za tým. V rámci ďalších noviniek sa dozviete o míľniku…

Nákupné správanie sa mení a my sme sa pozreli na to, čo je za tým. V rámci ďalších noviniek sa dozviete o míľniku…

episode thumbnail

#23: Rádio: Frekvencia je kľúčová, tri reklamné spoty denne sú minimum

O rádiu sme sa s head of radio buying Majkou Ševčíkovou rozprávali už v predchádzajúcej časti podcastu TRPy GRPy. No bolo toho toľko, že…

O rádiu sme sa s head of radio buying Majkou Ševčíkovou rozprávali už v predchádzajúcej časti podcastu TRPy GRPy. No bolo toho toľko, že…

episode thumbnail

#22: Rádio: „Vytáča ma, ak sa o rádiu hovorí ako o mŕtvom médiu“

Majka Ševčíková je už 27 rokov spojená s rádiom. Začínala vo Funrádiu, no už roky je súčasťou Unimedie na pozícii head…

Majka Ševčíková je už 27 rokov spojená s rádiom. Začínala vo Funrádiu, no už roky je súčasťou Unimedie na pozícii head…

episode thumbnail

#21: Digilinews #08: TikTok má 5x väčší engagement ako Instagram

TikTok valcuje ostatné sociálne siete a engagement rate je tam násobne väčší ako na Instagrame alebo Facebooku. To je hlavné téma…

TikTok valcuje ostatné sociálne siete a engagement rate je tam násobne väčší ako na Instagrame alebo Facebooku. To je hlavné téma…

episode thumbnail

#20: Gaming a reklama: Hráme sa všetci, od Duolingo po League of Legends

Koľko ľudí na svete sa hrá hry? Je ich stále viac? A keď už sa hrajú, ako sa v hrách môžu…

Koľko ľudí na svete sa hrá hry? Je ich stále viac? A keď už sa hrajú, ako sa v hrách môžu…

episode thumbnail

#19: Digilinews #07: Vyhľadávanie sa výrazne mení, Google sa oslabuje

Čo má nové Spotify? Aké nové reklamné možnosti testuje YouTube a Meta? A čo je nové vo svete AI? Dozviete sa…

Čo má nové Spotify? Aké nové reklamné možnosti testuje YouTube a Meta? A čo je nové vo svete AI? Dozviete sa…

TRPy GRPy - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.