Epizódy

#04: Cookies v roku 2024: „O koľko hodín života prídeme vyklikávaním cookie líšt?“
Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…
Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…

#03: Adriana zo SEOLINE: „SEO je hypotéka, platený search je podnájom“
Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…
Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

#02: Ako sa nakupuje TV reklama: „U nás sa modlíme za hnusné počasie“
Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…
Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…
TRPy GRPy - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Unimedia Digiline. Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.
TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.