Epizódy

#54 Pierre Baguette – Cesta z bufetu do regálov sietí
Andrej Gerstner, marketing a trade marketing manažér spoločnosti Fekollini, ktorá je výrobcom obloženého pečiva Pierre Baguette, nám v podcaste porozprával nielen…
Andrej Gerstner, marketing a trade marketing manažér spoločnosti Fekollini, ktorá je výrobcom obloženého pečiva Pierre Baguette, nám v podcaste porozprával nielen…

#53 LEGO – značka, ktorá fascinuje generácie
Adriana Jahňáková, generálna manažérka v spoločnosti LEGO pre Slovenskú a Českú republiku hovorí: “Lovebrand musí vychádzať z autentického poznania spotrebiteľa.”…
Adriana Jahňáková, generálna manažérka v spoločnosti LEGO pre Slovenskú a Českú republiku hovorí: “Lovebrand musí vychádzať z autentického poznania spotrebiteľa.”…

#52 4P mix podľa marketingovej čarodejnice
Magdalena Čevelová, charizmatická a svojská marketérka, ktorá sa sa nebála vykročiť vlastnou cestou a tým sa úspešne odlíšiť na trhu…
Magdalena Čevelová, charizmatická a svojská marketérka, ktorá sa sa nebála vykročiť vlastnou cestou a tým sa úspešne odlíšiť na trhu…

#51 Sladký online svet značky Domčine laskonky
Dominika Onofrejová, majiteľka značky Domčine laskonky, vybudovala úspešnú cukrársku značku a nebojíme sa povedať, že až lovebrand. Ako hovorí: „Od…
Dominika Onofrejová, majiteľka značky Domčine laskonky, vybudovala úspešnú cukrársku značku a nebojíme sa povedať, že až lovebrand. Ako hovorí: „Od…

#50 KOTLER V PRAXI 1. diel – 5 koncepcií marketingového riadenia
Philip Kotler je považovaný za najznámejšiu osobnosť marketingu vo svete. Radil a prednášal mnohým spoločnostiam o tom, ako uplatňovať ekonomické…
Philip Kotler je považovaný za najznámejšiu osobnosť marketingu vo svete. Radil a prednášal mnohým spoločnostiam o tom, ako uplatňovať ekonomické…

#49 Kreatíva vs. kreativita a kampaň Dedoles
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles – Škrečky v ponožkách, hovorí:…
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles – Škrečky v ponožkách, hovorí:…

O podcaste LEVOSPHERE – marketing v praxi
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale…
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale…

#48 Biznis príbeh, keď dodávateľom je Čína
Alica Reháková, Slovenka, ktorá si na svoj biznis nápad našla dodávateľov v Číne a uspela na trhu v Čile. A…
Alica Reháková, Slovenka, ktorá si na svoj biznis nápad našla dodávateľov v Číne a uspela na trhu v Čile. A…

#47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice
Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré…
Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Disinfo Report, Index, Michal Truban Podcast, FURT NIEČO S PENIAZMI.