Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#49 Kreatíva vs. kreativita a kampaň Dedoles
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles – Škrečky v ponožkách, hovorí:…
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles – Škrečky v ponožkách, hovorí:…
O podcaste LEVOSPHERE – marketing v praxi
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale…
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale…
#48 Biznis príbeh, keď dodávateľom je Čína
Alica Reháková, Slovenka, ktorá si na svoj biznis nápad našla dodávateľov v Číne a uspela na trhu v Čile. A…
Alica Reháková, Slovenka, ktorá si na svoj biznis nápad našla dodávateľov v Číne a uspela na trhu v Čile. A…
#47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice
Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré…
Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré…
#46 ŠPECIÁL – 3 rôzne skúsenosti s marketingom v kríze (panelová diskusia)
Anka Sabolová a Naďa Kacera sa v LIVE panelovej diskusii pýtali 3 rôznych hostí na otázky týkajúce sa krízy spôsobenej…
Anka Sabolová a Naďa Kacera sa v LIVE panelovej diskusii pýtali 3 rôznych hostí na otázky týkajúce sa krízy spôsobenej…
#45 Vplyv osobnej značky na komunikáciu
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.” Osobná…
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.” Osobná…
#44 ŠPECIÁL – Sonda do komunikácie počas pandémie
Róbert Slovák, zakladateľ a kreatívny riaditeľ v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia, hovorí: “Za značkami stoja reálni ľudia, tí…
Róbert Slovák, zakladateľ a kreatívny riaditeľ v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia, hovorí: “Za značkami stoja reálni ľudia, tí…
#43 O podcastoch a ich monetizácii
Dan Tržil, podcast expert a jeden z prvých, ktorý začal s podcastami v ČR a SR s úspešným podcastom Proti…
Dan Tržil, podcast expert a jeden z prvých, ktorý začal s podcastami v ČR a SR s úspešným podcastom Proti…
#42 BONUS – Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.” Demografická krivka…
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.” Demografická krivka…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, buzzworld by gabo & peťo, Index, Inteligentné Investovanie, FINANCIE pri káve.