Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#18 Ako pripraviť lokálny dizajn a redizajn značky
Matúš Trnkus, grafický dizajnér a zakladateľ spoločnosti Litchi Design nám prezradil praktické infomácie z oblasti dizajnu a redizajnu lokálnych značiek. V podcaste…
Matúš Trnkus, grafický dizajnér a zakladateľ spoločnosti Litchi Design nám prezradil praktické infomácie z oblasti dizajnu a redizajnu lokálnych značiek. V podcaste…
#17 Ako na najčastejší problém vo firmách, chaos
Soňa Ondrejková, biznis mentorka a majiteľka spoločnosti RozhýBiznis nám prezradila, ako vplývajú procesy na správne fungovanie marketingu, ale aj na…
Soňa Ondrejková, biznis mentorka a majiteľka spoločnosti RozhýBiznis nám prezradila, ako vplývajú procesy na správne fungovanie marketingu, ale aj na…
#16 Čo ste o vizitkách a o rôznych druhoch tlače doteraz nevedeli
Richard Prikler, skúsený tlačiar, ktorý sa za 20 rokov praxe stal špecialistom na tlačoviny s pridanou hodnotou hovorí: „Vizitky sú…
Richard Prikler, skúsený tlačiar, ktorý sa za 20 rokov praxe stal špecialistom na tlačoviny s pridanou hodnotou hovorí: „Vizitky sú…
#15 Ako na marketing v neziskovom sektore
Lucia Gregorová na tému mimovládne organizácie, tzv neziskový, alebo tretí sektor. Rozprávali sme sa o formách tzv. neziskoviek, ktoré existujú…
Lucia Gregorová na tému mimovládne organizácie, tzv neziskový, alebo tretí sektor. Rozprávali sme sa o formách tzv. neziskoviek, ktoré existujú…
#14 Kráľovná marketingu – značka a jej hodnota
Martin Krajniak o kráľovne marketingu – značke a jej hodnote. Jej budovanie má ovplyvniť market share vašej značky v hlave…
Martin Krajniak o kráľovne marketingu – značke a jej hodnote. Jej budovanie má ovplyvniť market share vašej značky v hlave…
#13 Točiť, alebo netočiť firemné video?
Martin Kopál je kameraman, ktorý začínal už na základnej škole a dnes spolupracuje na rôznych projektoch ako napr. Made in…
Martin Kopál je kameraman, ktorý začínal už na základnej škole a dnes spolupracuje na rôznych projektoch ako napr. Made in…
#12 Príbeh mladej slovenskej lokálnej značky Donee The Label
Michaela Muráriková a jej slová o ceste značky Donee The Label. Niečo pre budúcich, alebo začínajúcich malých podnikateľov, ktorý majú…
Michaela Muráriková a jej slová o ceste značky Donee The Label. Niečo pre budúcich, alebo začínajúcich malých podnikateľov, ktorý majú…
#11 Čo je trade marketing a ako vám môže pomôcť?
Katka Gregová, trade marketing manažér zo spoločnosti Syráreň Bel Slovensko nám zodpovedala na spŕšku otázok o trade marketingu. Po vypočutí…
Katka Gregová, trade marketing manažér zo spoločnosti Syráreň Bel Slovensko nám zodpovedala na spŕšku otázok o trade marketingu. Po vypočutí…
#10 Ako umocniť vizuálnu DNA firmy a prečo nepodceňovať silu vizuálnej komunikácie?
Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou. Rozpráva o vizuálnej kultúre a…
Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou. Rozpráva o vizuálnej kultúre a…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.