Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu
Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu…
Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu…
#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon vysvetľuje, prečo sa táto úspešná športová značka rozhodla pre rebranding v kontexte digitalizácie…
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon vysvetľuje, prečo sa táto úspešná športová značka rozhodla pre rebranding v kontexte digitalizácie…
#240 Zaraguza: Vnútorný pohľad na slovenské reklamné agentúry s Kukom bez prikrášlenia
Jakub Kuko Mazan je CEO marketingovej agentúry Zaraguza. Diskutovali sme o jeho jedinečnej ceste k vedeniu agentúry, ako aj o…
Jakub Kuko Mazan je CEO marketingovej agentúry Zaraguza. Diskutovali sme o jeho jedinečnej ceste k vedeniu agentúry, ako aj o…
#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov
Eva Prokešová je manažérkou komunikácie pre tabakovú spoločnosť JTI v Česku, Maďarsku a Slovensku, a je nadšenkyňou ESG. Ak netušíte,…
Eva Prokešová je manažérkou komunikácie pre tabakovú spoločnosť JTI v Česku, Maďarsku a Slovensku, a je nadšenkyňou ESG. Ak netušíte,…
#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi
V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako…
V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako…
#237 Trendy a zmeny v digitálnom marketingu, ktorým sa značky ešte neprispôsobili
V digitále nič nie je stabilné. To, čo platilo pred 5 rokmi, dnes už neplatí. V podcaste sa preto rozprávame…
V digitále nič nie je stabilné. To, čo platilo pred 5 rokmi, dnes už neplatí. V podcaste sa preto rozprávame…
#236 Slevomat: Čo pomôže značke vymaniť sa zo zliav a začať budovať hodnotu?
Martin Hrubý je brand director významnej českej značky Slevomat. V podcaste nám rozpráva o tom, aké kľúčové momenty pomohli transformovať…
Martin Hrubý je brand director významnej českej značky Slevomat. V podcaste nám rozpráva o tom, aké kľúčové momenty pomohli transformovať…
#235 Margarita Fries: Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…
#235 Margarita Fries – Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.