Epizódy

#236 Slevomat: Čo pomôže značke vymaniť sa zo zliav a začať budovať hodnotu?
Martin Hrubý je brand director významnej českej značky Slevomat. V podcaste nám rozpráva o tom, aké kľúčové momenty pomohli transformovať…
Martin Hrubý je brand director významnej českej značky Slevomat. V podcaste nám rozpráva o tom, aké kľúčové momenty pomohli transformovať…

#235 Margarita Fries: Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…

#235 Margarita Fries – Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…
Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju…

#234 Footshop – Z nuly k e-commerce impériu v streetwear
Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás…
Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás…

#234 Footshop: Z nuly k e-commerce impériu v streetwear
Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás…
Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás…

#233 Peter Šebo: Ako sa strategicky rozhodovať pri tvorbe kreatívnej kampane?
Peter Šebo je marketingový nadšenec a majiteľ spoločnosti PS:digital. Má roky skúseností s digitálom aj kreatívnymi kampaňami. Tie si vyžadujú…
Peter Šebo je marketingový nadšenec a majiteľ spoločnosti PS:digital. Má roky skúseností s digitálom aj kreatívnymi kampaňami. Tie si vyžadujú…

#232 Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu
Michal Ježek pôsobí v spoločnosti KARSA, kde sa venuje dynamickému pricingu e-shopov. A práve o ňom sme sa v rozhovore…
Michal Ježek pôsobí v spoločnosti KARSA, kde sa venuje dynamickému pricingu e-shopov. A práve o ňom sme sa v rozhovore…

#231 PR nie sú len články, ako ho vie využiť aj vaša značka?
Gabriel Tóth je zakladateľom spoločnosti New School Communications a odborníkom na komunikáciu a PR. Častým omylom je to, že PR…
Gabriel Tóth je zakladateľom spoločnosti New School Communications a odborníkom na komunikáciu a PR. Častým omylom je to, že PR…

#230 Niceboy: Aké strategické rozhodnutia stáli za vzostupom značky?
Michal Čarný je CEO značky Niceboy a spoločne sme sa v rozhovore ponorili do sveta spotrebnej elektroniky. Značka od svojho…
Michal Čarný je CEO značky Niceboy a spoločne sme sa v rozhovore ponorili do sveta spotrebnej elektroniky. Značka od svojho…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.