Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
Levosphere vám praje strategicky čarovné Vianoce
#218 Čo ponúka vzdelávací systém mladým marketérom?
V epizóde sa rozprávame o mladých marketéroch, ako ich vzdelávať v oblasti marketingu a hlavne motivovať, aby v tomto odbore…
V epizóde sa rozprávame o mladých marketéroch, ako ich vzdelávať v oblasti marketingu a hlavne motivovať, aby v tomto odbore…
#216: BONUS: Brand Slovensko – Ako je na tom Slovensko ako značka?
Zuzana Mikulášová je výkonnou riaditeľkou občianskeho združenia Brand Slovensko, s ktorou sme sa rozprávali o budovaní reputácie krajiny. V bonusovej…
Zuzana Mikulášová je výkonnou riaditeľkou občianskeho združenia Brand Slovensko, s ktorou sme sa rozprávali o budovaní reputácie krajiny. V bonusovej…
#217 LAIK V PRAXI: Ako vytvoriť značku, na ktorú si spomenú ľudia?
Značku nevieme chytiť do ruky, žije v hlavách ľudí. Napriek tomu, má veľkú silu. Značka je to, čo nám ostane,…
Značku nevieme chytiť do ruky, žije v hlavách ľudí. Napriek tomu, má veľkú silu. Značka je to, čo nám ostane,…
#216 Brand Slovensko – Ako je na tom Slovensko ako značka?
Zuzana Mikulášová je výkonnou riaditeľkou občianskeho združenia Brand Slovensko, s ktorou sme sa rozprávali o budovaní reputácie krajiny. Zamysleli ste…
Zuzana Mikulášová je výkonnou riaditeľkou občianskeho združenia Brand Slovensko, s ktorou sme sa rozprávali o budovaní reputácie krajiny. Zamysleli ste…
#215 LAIK V PRAXI: Ako ste zistili, že je na trhu potreba marketingovej stratégie?
Neviete, čo si predstaviť pod pojmom Biznis Marketingová Stratégia™? Ako sme prišli na to, že na trhu niečo takéto chýba?…
Neviete, čo si predstaviť pod pojmom Biznis Marketingová Stratégia™? Ako sme prišli na to, že na trhu niečo takéto chýba?…
#214 Ako sa zväčšujú rozdiely v majetku medzi ženami a mužmi?
Ivona Zurynková Hladíková je advokátka v advokátskej kancelárii HAVEL & PARTNERS, v ktorej posledné mesiace pracovali na štúdii NextŽeny. Skúmali…
Ivona Zurynková Hladíková je advokátka v advokátskej kancelárii HAVEL & PARTNERS, v ktorej posledné mesiace pracovali na štúdii NextŽeny. Skúmali…
#213 LAIK V PRAXI: Podľa čoho vieme povedať, že značka je úspešná?
Podľa čoho vieme jasne určiť a povedať, že je značka úspešná? Možno by ste si mysleli, že táto otázka je…
Podľa čoho vieme jasne určiť a povedať, že je značka úspešná? Možno by ste si mysleli, že táto otázka je…
#212 Presvedčia vás dáta, že budovanie značky má zmysel?
Peter Marton je Associate Director v prieskumnej agentúre Kantar. Orientuje sa na dáta, ktoré sú dôležité aj vtedy, keď sa…
Peter Marton je Associate Director v prieskumnej agentúre Kantar. Orientuje sa na dáta, ktoré sú dôležité aj vtedy, keď sa…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.