Tento diel podcastu ma za úlohu ponúknuť vám konkrétne, realizovatelné kroky k tomu ako sa lepšie zorganizovať.

Na to, aby ste zistili kde máte rezervy, a problémy, na ktorých môžete pracovať, treba najskôr začať analýzou, ktorá vám môže ukázať nové možnosti. Dôležité je sústrediť sa na činnosti, ktoré sa dajú merať časom. Nepíšte si čo si prajete postíhať ale len to, čo už teraz robíte, teda stíhate.

1)     Takže zoberte si váš papier a napíšte, :
 • ktoré úlohy musíte splniť v domácnosti teraz,
 • ktoré úlohy ohľadom deti aktuálne vykonávate,
 • ktoré úlohy ohľadom zamestnania (nie samotná úloha, ale veci ohľadom roboty)
 • Ostatné úlohy

 
2)     Potom si opäť zoberte svôj papier a dopíšte najlepšie perom s inou farbou, čo by ste ešte mali stíhať alebo čo by ste si priali ešte stihnúť.

 

3)     Posledné cvičenie bude pozostávať z toho, čo by ste ešte radi robili a k čomu sa aktuálne vôbec neviete dostať, lebo vám napríklad chýba čas alebo peniaze, alebo iné. Skúste sa koncentrovať na 1-2 túžby či projekty, ktoré by ste si radi realizovali. Môže to byť čokoľvek aj to, čo sa vám teraz zdá nemožné.
 
 

O tom, ako sa dajú tieto činnosti inak štrukturovať a vytvoriť systém, ktorý vám umožní nielen celý deň letieť z jednej úlohy do druhej, ale dopraje aj čas na oddych či činnosti, ktoré vás bavia sa dozviete v mojom ďalšom príspevku. Ale dúfam, že už teraz máte vďaka tomuto cvičeniu predstavu o tom, kde sa teraz nachádzate.

Ak vás môj podcast zaujal, nezabudnite ma navštíviť tiež na mojej stránke – www.mamatalks.sk

Takisto ma nájdete na sociálnych sieťach, či už na instagrame alebo facebooku.

Teším sa na vašu návštevu.