Epizódy
Psychológia darovania: Kampane kúp jeden, daruj jeden
Kampane typu Kúp jeden, daruj jeden sú inovatívnym spôsobom, ako firmy kombinujú predaj produktov so spoločenským dopadom. Prečo tento model…
Kampane typu Kúp jeden, daruj jeden sú inovatívnym spôsobom, ako firmy kombinujú predaj produktov so spoločenským dopadom. Prečo tento model…
Prečo sú ponožky častým vianočným darčekom?
Ponožky. Jednoduchý, praktický darček, ktorý si počas Vianoc nájde svoje miesto pod miliónmi vianočných stromčekov. Prečo sa práve tento „obyčajný“…
Ponožky. Jednoduchý, praktický darček, ktorý si počas Vianoc nájde svoje miesto pod miliónmi vianočných stromčekov. Prečo sa práve tento „obyčajný“…
Prečo sa v reklame často používajú číslo ako 3, 7 alebo 10?
V marketingu čísla zohrávajú dôležitú úlohu, pretože majú silný vplyv na ľudské podvedomie. Niektoré čísla, ako napríklad 3, 5 alebo…
V marketingu čísla zohrávajú dôležitú úlohu, pretože majú silný vplyv na ľudské podvedomie. Niektoré čísla, ako napríklad 3, 5 alebo…
Influenceri verzus ambasádori značky
Influenceri a ambasádori značiek sa stali významnou súčasťou moderného marketingu, pričom každá z týchto spoluprác má svoje výhody. O tom,…
Influenceri a ambasádori značiek sa stali významnou súčasťou moderného marketingu, pričom každá z týchto spoluprác má svoje výhody. O tom,…
Ako zákaznícke recenzie menia nákupné rozhodnutia
V tejto epizóde sa dozviete, že aákaznícke recenzie a hodnotenia zohrávajú čoraz väčšiu úlohu v rozhodovacom procese spotrebiteľov. S rastom…
V tejto epizóde sa dozviete, že aákaznícke recenzie a hodnotenia zohrávajú čoraz väčšiu úlohu v rozhodovacom procese spotrebiteľov. S rastom…
Ako filmy a hudba ovplyvňujú naše nákupné rozhodnutia
Popkultúra hrá dôležitú úlohu v našich životoch – ovplyvňuje, čo považujeme za štýlové, čo nosíme, aj to, čo počúvame. Filmy…
Popkultúra hrá dôležitú úlohu v našich životoch – ovplyvňuje, čo považujeme za štýlové, čo nosíme, aj to, čo počúvame. Filmy…
Humor v reklame
Humor v reklame je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako zaujať spotrebiteľov, vyvolať pozitívne emócie a vytvoriť trvalú asociáciu so značkou. Humor…
Humor v reklame je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako zaujať spotrebiteľov, vyvolať pozitívne emócie a vytvoriť trvalú asociáciu so značkou. Humor…
Menej je niekedy viac #marketingovýminimalizmus
V dnešnom preplnenom digitálnom priestore sme vystavení nekonečnému množstvu informácií a podnetov. Často sme preťažení reklamami, obsahom a komunikáciou, čo…
V dnešnom preplnenom digitálnom priestore sme vystavení nekonečnému množstvu informácií a podnetov. Často sme preťažení reklamami, obsahom a komunikáciou, čo…
Nostalgia ako silný prvok marketingu
Nostalgia je silný emocionálny nástroj, ktorý dokáže vyvolať pozitívne spomienky a pocity u ľudí. V marketingu sa nostalgia využíva na…
Nostalgia je silný emocionálny nástroj, ktorý dokáže vyvolať pozitívne spomienky a pocity u ľudí. V marketingu sa nostalgia využíva na…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Michal Truban Podcast, OK 360°, Eshopový kráľ.