Epizódy
Národné stereotypy v reklame
Národné stereotypy sú hlboko zakorenené predstavy o charakteristikách, hodnotách a správaní ľudí z rôznych krajín. Ako sa tieto stereotypy využívajú…
Národné stereotypy sú hlboko zakorenené predstavy o charakteristikách, hodnotách a správaní ľudí z rôznych krajín. Ako sa tieto stereotypy využívajú…
Natívna reklama
Čo je to natívna reklama, ako funguje a aké sú jej kľúčové vlastnosti sa dozviete v tejto epizóde. Podscast vzniká…
Čo je to natívna reklama, ako funguje a aké sú jej kľúčové vlastnosti sa dozviete v tejto epizóde. Podscast vzniká…
Ako zvukové logá a jinglové kampane ovplyvňujú pamäť a emócie
Zvuk je jedným z najmocnejších nástrojov v marketingu. Kým vizuálne prvky oslovujú naše oči, zvuk preniká hlbšie – do našich…
Zvuk je jedným z najmocnejších nástrojov v marketingu. Kým vizuálne prvky oslovujú naše oči, zvuk preniká hlbšie – do našich…
Netradičné vianočné kampane
Vianočné kampane sú pre značky ideálnou príležitosťou na posilnenie povedomia a vyvolanie emócií. Kým niektoré reklamy stavajú na tradičných hodnotách…
Vianočné kampane sú pre značky ideálnou príležitosťou na posilnenie povedomia a vyvolanie emócií. Kým niektoré reklamy stavajú na tradičných hodnotách…
Psychológia darovania: Kampane kúp jeden, daruj jeden
Kampane typu Kúp jeden, daruj jeden sú inovatívnym spôsobom, ako firmy kombinujú predaj produktov so spoločenským dopadom. Prečo tento model…
Kampane typu Kúp jeden, daruj jeden sú inovatívnym spôsobom, ako firmy kombinujú predaj produktov so spoločenským dopadom. Prečo tento model…
Prečo sú ponožky častým vianočným darčekom?
Ponožky. Jednoduchý, praktický darček, ktorý si počas Vianoc nájde svoje miesto pod miliónmi vianočných stromčekov. Prečo sa práve tento „obyčajný“…
Ponožky. Jednoduchý, praktický darček, ktorý si počas Vianoc nájde svoje miesto pod miliónmi vianočných stromčekov. Prečo sa práve tento „obyčajný“…
Prečo sa v reklame často používajú číslo ako 3, 7 alebo 10?
V marketingu čísla zohrávajú dôležitú úlohu, pretože majú silný vplyv na ľudské podvedomie. Niektoré čísla, ako napríklad 3, 5 alebo…
V marketingu čísla zohrávajú dôležitú úlohu, pretože majú silný vplyv na ľudské podvedomie. Niektoré čísla, ako napríklad 3, 5 alebo…
Influenceri verzus ambasádori značky
Influenceri a ambasádori značiek sa stali významnou súčasťou moderného marketingu, pričom každá z týchto spoluprác má svoje výhody. O tom,…
Influenceri a ambasádori značiek sa stali významnou súčasťou moderného marketingu, pričom každá z týchto spoluprác má svoje výhody. O tom,…
Ako zákaznícke recenzie menia nákupné rozhodnutia
V tejto epizóde sa dozviete, že aákaznícke recenzie a hodnotenia zohrávajú čoraz väčšiu úlohu v rozhodovacom procese spotrebiteľov. S rastom…
V tejto epizóde sa dozviete, že aákaznícke recenzie a hodnotenia zohrávajú čoraz väčšiu úlohu v rozhodovacom procese spotrebiteľov. S rastom…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Na rovinu o podnikaní.