Epizódy

Tiffany & Co.: ako sa modrá krabička stala snom každej ženy
Značka Tiffany & Co. ukázal svetu, že luxus nie je len o diamantoch.Je o pocite výnimočnosti, ktorý začína ešte pred…
Značka Tiffany & Co. ukázal svetu, že luxus nie je len o diamantoch.Je o pocite výnimočnosti, ktorý začína ešte pred…

Dove: ako značka krásy ukázala, že ženy nemusia byť dokonalé
V čase, keď kozmetické značky ukazovali iba dokonalé modelky a nereálne telá, prišla značka Dove a spravila niečo radikálne. Ukázala ženy…
V čase, keď kozmetické značky ukazovali iba dokonalé modelky a nereálne telá, prišla značka Dove a spravila niečo radikálne. Ukázala ženy…

Audi vs. BMW: bilbordový súboj, ktorý ovládol internet
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako sa Audi a BMW pustili do verejného kreatívneho duelu priamo na uliciach….
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako sa Audi a BMW pustili do verejného kreatívneho duelu priamo na uliciach….

Heinz: kečup, ktorý tečie pomaly, a preto sa predáva rýchlo
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako značka Heinz využila vlastnosť produktu, ktorá by sa dala považovať za problém,…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako značka Heinz využila vlastnosť produktu, ktorá by sa dala považovať za problém,…

Ako Coca-Cola skoro zničila svoju značku zbytočnou panikou
V tejto epizóde sa dozvieš: Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali Ako sa z paniky stal…
V tejto epizóde sa dozvieš: Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali Ako sa z paniky stal…

Old Spice: ako „dedkovský“ dezodorant ožil vďaka virálu
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….

LEGO: ako sa značka vrátila z bankrotu na vrchol
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov,…
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov,…

Prečo už vernostné karty nestačia?
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…

Značka nie je len o produkte: Je o vašom prečo
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.