Epizódy

Audi vs. BMW: bilbordový súboj, ktorý ovládol internet
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako sa Audi a BMW pustili do verejného kreatívneho duelu priamo na uliciach….
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako sa Audi a BMW pustili do verejného kreatívneho duelu priamo na uliciach….

Heinz: kečup, ktorý tečie pomaly, a preto sa predáva rýchlo
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako značka Heinz využila vlastnosť produktu, ktorá by sa dala považovať za problém,…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako značka Heinz využila vlastnosť produktu, ktorá by sa dala považovať za problém,…

Ako Coca-Cola skoro zničila svoju značku zbytočnou panikou
V tejto epizóde sa dozvieš: Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali Ako sa z paniky stal…
V tejto epizóde sa dozvieš: Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali Ako sa z paniky stal…

Old Spice: ako „dedkovský“ dezodorant ožil vďaka virálu
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….

LEGO: ako sa značka vrátila z bankrotu na vrchol
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov,…
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov,…

Prečo už vernostné karty nestačia?
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…

Značka nie je len o produkte: Je o vašom prečo
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…

Stane sa z TikToku nový vyhľadávač?
TikTok už nie je len platforma na zábavu – čoraz viac ľudí ho používa ako vyhľadávač. Prečo mladá generácia uprednostňuje…
TikTok už nie je len platforma na zábavu – čoraz viac ľudí ho používa ako vyhľadávač. Prečo mladá generácia uprednostňuje…

Cesta zákazníka: Ako optimalizovať každú fázu nákupu
Cesta zákazníka predstavuje sériu interakcií, ktoré zákazník absolvuje od prvého kontaktu so značkou až po nákup a lojalitu. Každá fáza…
Cesta zákazníka predstavuje sériu interakcií, ktoré zákazník absolvuje od prvého kontaktu so značkou až po nákup a lojalitu. Každá fáza…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.