Epizódy

Old Spice: ako „dedkovský“ dezodorant ožil vďaka virálu
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….

LEGO: ako sa značka vrátila z bankrotu na vrchol
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov,…
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov,…

Prečo už vernostné karty nestačia?
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…

Značka nie je len o produkte: Je o vašom prečo
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…

Stane sa z TikToku nový vyhľadávač?
TikTok už nie je len platforma na zábavu – čoraz viac ľudí ho používa ako vyhľadávač. Prečo mladá generácia uprednostňuje…
TikTok už nie je len platforma na zábavu – čoraz viac ľudí ho používa ako vyhľadávač. Prečo mladá generácia uprednostňuje…

Cesta zákazníka: Ako optimalizovať každú fázu nákupu
Cesta zákazníka predstavuje sériu interakcií, ktoré zákazník absolvuje od prvého kontaktu so značkou až po nákup a lojalitu. Každá fáza…
Cesta zákazníka predstavuje sériu interakcií, ktoré zákazník absolvuje od prvého kontaktu so značkou až po nákup a lojalitu. Každá fáza…

Re-commerce: Ako predaj použitého tovaru mení marketingové stratégie
Re-commerce, alebo predaj použitého tovaru, je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov v oblasti e-commerce. Platformy ako Vinted sa stali obľúbenými…
Re-commerce, alebo predaj použitého tovaru, je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov v oblasti e-commerce. Platformy ako Vinted sa stali obľúbenými…

Prečo si niektoré reklamy pamätáme navždy
Reklamy nás denne obklopujú, no iba malá časť z nich zostáva v našej pamäti dlhodobo. Prečo si niektoré reklamy dokážeme…
Reklamy nás denne obklopujú, no iba malá časť z nich zostáva v našej pamäti dlhodobo. Prečo si niektoré reklamy dokážeme…

Ako sociálne siete pomáhajú ecommerce značke
Platformy ako Instagram a TikTok sa transformovali na kľúčové nástroje pre e-commerce, kde zákazníci objavujú nové produkty či porovnávajú možnosti….
Platformy ako Instagram a TikTok sa transformovali na kľúčové nástroje pre e-commerce, kde zákazníci objavujú nové produkty či porovnávajú možnosti….
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, Ekonómia ľudskou rečou, FURT NIEČO S PENIAZMI.