Epizódy

Red Bull: ako sa z nápoja, ktorý ľuďom nechutil, stal kult
Keď Red Bull vstúpil na trh, všetko hralo proti nemu:čudná chuť, žiadna kategória, nulové povedomie.Ale namiesto toho, aby sa snažili…
Keď Red Bull vstúpil na trh, všetko hralo proti nemu:čudná chuť, žiadna kategória, nulové povedomie.Ale namiesto toho, aby sa snažili…

Burger King: ako trollovali McDonald’s a vyhrali v očiach publika
Nie každý musí byť najväčší, aby bol najlepší. Burger King nikdy nebol jednotka na trhu. Ale bol odvážnejší. Drzejší. A…
Nie každý musí byť najväčší, aby bol najlepší. Burger King nikdy nebol jednotka na trhu. Ale bol odvážnejší. Drzejší. A…

Absolut: ako sa fľaša stala slávnejšou než samotný produkt
Absolut nemala históriu, nemala príbeh cárov a dokonca ani klasickú etiketu.Ale mala niečo, čo sa stalo nesmrteľným, mala fľašu. V tejto…
Absolut nemala históriu, nemala príbeh cárov a dokonca ani klasickú etiketu.Ale mala niečo, čo sa stalo nesmrteľným, mala fľašu. V tejto…

Tiffany & Co.: ako sa modrá krabička stala snom každej ženy
Značka Tiffany & Co. ukázal svetu, že luxus nie je len o diamantoch.Je o pocite výnimočnosti, ktorý začína ešte pred…
Značka Tiffany & Co. ukázal svetu, že luxus nie je len o diamantoch.Je o pocite výnimočnosti, ktorý začína ešte pred…

Dove: ako značka krásy ukázala, že ženy nemusia byť dokonalé
V čase, keď kozmetické značky ukazovali iba dokonalé modelky a nereálne telá, prišla značka Dove a spravila niečo radikálne. Ukázala ženy…
V čase, keď kozmetické značky ukazovali iba dokonalé modelky a nereálne telá, prišla značka Dove a spravila niečo radikálne. Ukázala ženy…

Audi vs. BMW: bilbordový súboj, ktorý ovládol internet
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako sa Audi a BMW pustili do verejného kreatívneho duelu priamo na uliciach….
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako sa Audi a BMW pustili do verejného kreatívneho duelu priamo na uliciach….

Heinz: kečup, ktorý tečie pomaly, a preto sa predáva rýchlo
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako značka Heinz využila vlastnosť produktu, ktorá by sa dala považovať za problém,…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako značka Heinz využila vlastnosť produktu, ktorá by sa dala považovať za problém,…

Ako Coca-Cola skoro zničila svoju značku zbytočnou panikou
V tejto epizóde sa dozvieš: Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali Ako sa z paniky stal…
V tejto epizóde sa dozvieš: Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali Ako sa z paniky stal…

Old Spice: ako „dedkovský“ dezodorant ožil vďaka virálu
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie….
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, PREČO PRÁVE ONI?, Michal Truban Podcast, Ekonómia ľudskou rečou, buzzworld by gabo & peťo.