Epizódy
Ako efektívne osloviť zákazníkov: model STDC
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha…
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha…
7 marketingových taktík pre každú malú firmu
V tejto časti sa pozrieme na taktiky, ktoré nie sú finančne náročné, vďaka čomu s nimi môžete začať hneď, a…
V tejto časti sa pozrieme na taktiky, ktoré nie sú finančne náročné, vďaka čomu s nimi môžete začať hneď, a…
Obsahový marketing: kvalita vs. kvantita
Čo je pri obsahu dôležitejšie? Kvalita alebo kvantita? V tejto časti sa pozrieme na to, aké výhody má kvantita, ale…
Čo je pri obsahu dôležitejšie? Kvalita alebo kvantita? V tejto časti sa pozrieme na to, aké výhody má kvantita, ale…
H2H marketing
Počuli ste niekedy o H2H marketingu? Human to human marketing je o budovaní vzťahov a ľudskosti. H2H marketing sa snaží…
Počuli ste niekedy o H2H marketingu? Human to human marketing je o budovaní vzťahov a ľudskosti. H2H marketing sa snaží…
Ako si správne zadefinovať ciele
Počuli ste niekedy o SMART cieľoch? To sú ciele, ktoré sú S (specific) – špecifické, M (measurable) – merateľné, A…
Počuli ste niekedy o SMART cieľoch? To sú ciele, ktoré sú S (specific) – špecifické, M (measurable) – merateľné, A…
Tajná zbraň marketingovej stratégie – Storybrand framework
Čo majú spoločné filmy ako Star Wars, Frozen či The Hunger Games s marketingovou stratégiou? Odpoveďou je Storybrand framework, o…
Čo majú spoločné filmy ako Star Wars, Frozen či The Hunger Games s marketingovou stratégiou? Odpoveďou je Storybrand framework, o…
Marketingový checklist
V tejto časti sa pozrieme na to, čo by každá značka mala z marketingového pohľadu spĺňať. Zoberte si papier a…
V tejto časti sa pozrieme na to, čo by každá značka mala z marketingového pohľadu spĺňať. Zoberte si papier a…
Keep it simple platí aj v marketingu
Značky, ktoré dokážu efektívne a jasne komunikovať svoje hodnoty, prínosy či poslanie, majú väčšiu šancu na úspech a získavanie verných…
Značky, ktoré dokážu efektívne a jasne komunikovať svoje hodnoty, prínosy či poslanie, majú väčšiu šancu na úspech a získavanie verných…
Aj Rudolfa stvoril marketing
Vedeli ste, že niektoré známe veci týkajúce sa vianočného obdobia má na svedomí marketing? Napríklad taký Santa či Rudolf. Vypočujte…
Vedeli ste, že niektoré známe veci týkajúce sa vianočného obdobia má na svedomí marketing? Napríklad taký Santa či Rudolf. Vypočujte…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Ecommerce Bridge, Espresso on Air, buzzworld by gabo & peťo.