Epizódy

Prečo ľudia milujú značku Patagonia
V tejto časti sa pozrieme na značku Patagonia a jej marketing, ktorý určite prinesie inšpirácie mnohým z vás. Podcast vzniká…
V tejto časti sa pozrieme na značku Patagonia a jej marketing, ktorý určite prinesie inšpirácie mnohým z vás. Podcast vzniká…

Generácia Alpha
Viete čo charakterizuje generáciu Alpha a ako pripraviť kampaň, ktorá ju zaujme? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa. Podcast…
Viete čo charakterizuje generáciu Alpha a ako pripraviť kampaň, ktorá ju zaujme? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa. Podcast…

Crowdfunding
Chcete získať peniaze pomocou crowdfundingu? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa všetky potrebné informácie. Podcast vzniká v spolupráci s…
Chcete získať peniaze pomocou crowdfundingu? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa všetky potrebné informácie. Podcast vzniká v spolupráci s…

Psychológia zliav
70% zákazníkov tvrdí, že zľavy sú hlavným dôvodom, prečo sa rozhodujú pre nákup u konkrétneho predajcu. Aj z tejto štatistiky…
70% zákazníkov tvrdí, že zľavy sú hlavným dôvodom, prečo sa rozhodujú pre nákup u konkrétneho predajcu. Aj z tejto štatistiky…

Niche marketing
V tejto epizóde sa spoločne pozrieme na marketing pre niche trhy. Niche trhy predstavujú úzko špecializované segmenty trhu s konkrétnymi…
V tejto epizóde sa spoločne pozrieme na marketing pre niche trhy. Niche trhy predstavujú úzko špecializované segmenty trhu s konkrétnymi…

Sila mikromomentov: Ako využiť okamihy, počas ktorých zákazníci hľadajú odpovede
Mikromomenty sú krátke okamihy, kedy ľudia využívajú svoje mobilné zariadenia na získanie odpovedí, rozhodovanie alebo vykonanie konkrétnych akcií. V týchto…
Mikromomenty sú krátke okamihy, kedy ľudia využívajú svoje mobilné zariadenia na získanie odpovedí, rozhodovanie alebo vykonanie konkrétnych akcií. V týchto…

Emailing, ktorý funguje
V tejto epizóde sa dozviete to, ako vytvárať e-mailové kampane, ktoré nielen zaujmú, ale aj konvertujú. Podcast vzniká v spolupráci…
V tejto epizóde sa dozviete to, ako vytvárať e-mailové kampane, ktoré nielen zaujmú, ale aj konvertujú. Podcast vzniká v spolupráci…

Ako si správne zadefinovať ciele na sociálnych sieťach
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako si správne nastaviť a dosiahnuť ciele na sociálnych sieťach. Naučte sa, ako…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako si správne nastaviť a dosiahnuť ciele na sociálnych sieťach. Naučte sa, ako…

Asociatívne myslenie v reklame
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta reklamy a marketingu prostredníctvom asociatívneho myslenia. Zistíte, čo presne asociatívne myslenie znamená a…
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta reklamy a marketingu prostredníctvom asociatívneho myslenia. Zistíte, čo presne asociatívne myslenie znamená a…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, PREČO PRÁVE ONI?, Index, LinkedIn kolotočári.