Epizódy
Budovanie hodnoty značky v digitálnej dobe
V súčasnej dobe už nie je postačujúce mať len kvalitný produkt alebo službu. Spotrebitelia chcú značku, ktorá sa angažuje, interaguje…
V súčasnej dobe už nie je postačujúce mať len kvalitný produkt alebo službu. Spotrebitelia chcú značku, ktorá sa angažuje, interaguje…
Efekt zakázaného ovocia
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po…
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po…
Prečo sme ochotní zaplatiť za kávu v Starbuckse
V tejto epizóde sa pozrieme na to, prečo sme ochotní za kávu v Starbuckse zaplatiť 3x viac ako v inej…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, prečo sme ochotní za kávu v Starbuckse zaplatiť 3x viac ako v inej…
1000 tvárí thumbnailov na Netflixe #personalizáciaobsahu
Personalizácia obsahu je kľúčová stratégia v digitálnom marketingu, ktorá umožňuje značkám osloviť svoje publikum na viac osobnej úrovni, zvýšiť angažovanosť…
Personalizácia obsahu je kľúčová stratégia v digitálnom marketingu, ktorá umožňuje značkám osloviť svoje publikum na viac osobnej úrovni, zvýšiť angažovanosť…
Ako vznikajú nápady a čo robiť, keď nechodia
V rýchlom a neustále sa meniacom digitálnom svete marketingu je schopnosť generovať kreatívne a inovatívne nápady kľúčovým faktorom pre úspech….
V rýchlom a neustále sa meniacom digitálnom svete marketingu je schopnosť generovať kreatívne a inovatívne nápady kľúčovým faktorom pre úspech….
Ako efektívne osloviť zákazníkov: model STDC
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha…
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha…
7 marketingových taktík pre každú malú firmu
V tejto časti sa pozrieme na taktiky, ktoré nie sú finančne náročné, vďaka čomu s nimi môžete začať hneď, a…
V tejto časti sa pozrieme na taktiky, ktoré nie sú finančne náročné, vďaka čomu s nimi môžete začať hneď, a…
Obsahový marketing: kvalita vs. kvantita
Čo je pri obsahu dôležitejšie? Kvalita alebo kvantita? V tejto časti sa pozrieme na to, aké výhody má kvantita, ale…
Čo je pri obsahu dôležitejšie? Kvalita alebo kvantita? V tejto časti sa pozrieme na to, aké výhody má kvantita, ale…
H2H marketing
Počuli ste niekedy o H2H marketingu? Human to human marketing je o budovaní vzťahov a ľudskosti. H2H marketing sa snaží…
Počuli ste niekedy o H2H marketingu? Human to human marketing je o budovaní vzťahov a ľudskosti. H2H marketing sa snaží…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Michal Truban Podcast, OK 360°, Eshopový kráľ.