Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Persóny: Ako využiť potenciál zákazníckych profilov? | podcast ep.75
Persóny predstavujú ďalší z nástrojov dizajnu služieb, ktorý pomáha lepšie porozumieť zákazníkom, ich cestám a zároveň vytvárať efektívnejšie stratégie. …
Persóny predstavujú ďalší z nástrojov dizajnu služieb, ktorý pomáha lepšie porozumieť zákazníkom, ich cestám a zároveň vytvárať efektívnejšie stratégie. …

Navigačné menu: Optimalizujte hlavnú navigáciu v e-shope | podcast ep.74
Navigačné menu. Optimalizácia hlavnej navigácie je kľúčovým krokom, ktorý vám umožní usmerňovať zákazníkov počas ich cesty a zlepšiť ich interakciu…
Navigačné menu. Optimalizácia hlavnej navigácie je kľúčovým krokom, ktorý vám umožní usmerňovať zákazníkov počas ich cesty a zlepšiť ich interakciu…

Social media stratégia: Návod na úspešnú kampaň | podcast ep.73
Social media stratégia je komplexný prístup, ktorý prináša nové príležitosti a výzvy pre značky, ktoré chcú dosiahnuť svoje obchodné ciele…
Social media stratégia je komplexný prístup, ktorý prináša nové príležitosti a výzvy pre značky, ktoré chcú dosiahnuť svoje obchodné ciele…

Safari službou: Ako použiť tento výskumný nástroj? | podcast ep.72
Safari službou je nástroj, ktorý vám pomôže identifikovať silné a slabé stránky služieb. V epizóde rozoberiem definíciu, účel, vysvetlím výhody…
Safari službou je nástroj, ktorý vám pomôže identifikovať silné a slabé stránky služieb. V epizóde rozoberiem definíciu, účel, vysvetlím výhody…

Nákupný košík v e-shope: Prečo by ste ho mali brať vážne? | podcast ep.71
Nákupný košík je neoddeliteľnou súčasťou každého e-shopu. V epizóde sa pozriem bližšie na typy nákupných košíkov, výhody nákupného košíka pre…
Nákupný košík je neoddeliteľnou súčasťou každého e-shopu. V epizóde sa pozriem bližšie na typy nákupných košíkov, výhody nákupného košíka pre…

Ako môže empatická mapa pomôcť vášmu biznisu | podcast ep.70
Empatická mapa je nástroj, ktorý umožňuje získať hlbší pohľad do myslenia, správania a potrieb zákazníkov. V epizóde sa zaoberám…
Empatická mapa je nástroj, ktorý umožňuje získať hlbší pohľad do myslenia, správania a potrieb zákazníkov. V epizóde sa zaoberám…

Udržateľný dizajn – stratégia a postup aplikovania v biznise | podcast ep.69
V epizóde rozprávam o udržateľnom dizajne, stratégii a postupe aplikovania v biznise. Dozviete sa okrem iného aj to, aký je…
V epizóde rozprávam o udržateľnom dizajne, stratégii a postupe aplikovania v biznise. Dozviete sa okrem iného aj to, aký je…

Čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť | podcast ep.68
V epizóde premýšľam o tom, čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť. Dozviete sa dôvody (výhody),…
V epizóde premýšľam o tom, čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť. Dozviete sa dôvody (výhody),…

Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67
V epizóde premýšľam o kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka,…
V epizóde premýšľam o kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka,…
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.