Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Epizódy
Persóny: Ako využiť potenciál zákazníckych profilov? | podcast ep.75
Persóny predstavujú ďalší z nástrojov dizajnu služieb, ktorý pomáha lepšie porozumieť zákazníkom, ich cestám a zároveň vytvárať efektívnejšie stratégie. …
Persóny predstavujú ďalší z nástrojov dizajnu služieb, ktorý pomáha lepšie porozumieť zákazníkom, ich cestám a zároveň vytvárať efektívnejšie stratégie. …
Navigačné menu: Optimalizujte hlavnú navigáciu v e-shope | podcast ep.74
Navigačné menu. Optimalizácia hlavnej navigácie je kľúčovým krokom, ktorý vám umožní usmerňovať zákazníkov počas ich cesty a zlepšiť ich interakciu…
Navigačné menu. Optimalizácia hlavnej navigácie je kľúčovým krokom, ktorý vám umožní usmerňovať zákazníkov počas ich cesty a zlepšiť ich interakciu…
Social media stratégia: Návod na úspešnú kampaň | podcast ep.73
Social media stratégia je komplexný prístup, ktorý prináša nové príležitosti a výzvy pre značky, ktoré chcú dosiahnuť svoje obchodné ciele…
Social media stratégia je komplexný prístup, ktorý prináša nové príležitosti a výzvy pre značky, ktoré chcú dosiahnuť svoje obchodné ciele…
Safari službou: Ako použiť tento výskumný nástroj? | podcast ep.72
Safari službou je nástroj, ktorý vám pomôže identifikovať silné a slabé stránky služieb. V epizóde rozoberiem definíciu, účel, vysvetlím výhody…
Safari službou je nástroj, ktorý vám pomôže identifikovať silné a slabé stránky služieb. V epizóde rozoberiem definíciu, účel, vysvetlím výhody…
Nákupný košík v e-shope: Prečo by ste ho mali brať vážne? | podcast ep.71
Nákupný košík je neoddeliteľnou súčasťou každého e-shopu. V epizóde sa pozriem bližšie na typy nákupných košíkov, výhody nákupného košíka pre…
Nákupný košík je neoddeliteľnou súčasťou každého e-shopu. V epizóde sa pozriem bližšie na typy nákupných košíkov, výhody nákupného košíka pre…
Ako môže empatická mapa pomôcť vášmu biznisu | podcast ep.70
Empatická mapa je nástroj, ktorý umožňuje získať hlbší pohľad do myslenia, správania a potrieb zákazníkov. V epizóde sa zaoberám…
Empatická mapa je nástroj, ktorý umožňuje získať hlbší pohľad do myslenia, správania a potrieb zákazníkov. V epizóde sa zaoberám…
Udržateľný dizajn – stratégia a postup aplikovania v biznise | podcast ep.69
V epizóde rozprávam o udržateľnom dizajne, stratégii a postupe aplikovania v biznise. Dozviete sa okrem iného aj to, aký je…
V epizóde rozprávam o udržateľnom dizajne, stratégii a postupe aplikovania v biznise. Dozviete sa okrem iného aj to, aký je…
Čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť | podcast ep.68
V epizóde premýšľam o tom, čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť. Dozviete sa dôvody (výhody),…
V epizóde premýšľam o tom, čo je Business Model Canvas, Lean Canvas a ako ich zostaviť. Dozviete sa dôvody (výhody),…
Ako nastaviť KPI-čka a optimalizovať mieru konverzie (CRO) | podcast ep.67
V epizóde premýšľam o kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka,…
V epizóde premýšľam o kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), cieľoch a konverziách. Dozviete sa ako nastaviť KPI-čka, spojitosť s cestou zákazníka,…
Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko. Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.