Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.

Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Niečo končí, niečo začína | podcast ep.65

V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel?…

V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel?…

episode thumbnail

Zostaňte skromní | Marketing vs. Ego | ep.63

V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás…

V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás…

episode thumbnail

Upracte si v produktoch | Zákaznícky Pixel | ep.62

Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou…

Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou…

episode thumbnail

Rozložte sily | Marketing vs. Ego | ep.61

Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka? …

Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka? …

episode thumbnail

Definujte filozofiu značky | Marketing vs. Ego | ep.59

Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka?   …

Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka?   …

episode thumbnail

Urobte nečakané | Zákaznícky Pixel | ep.58

Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou…

Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou…

episode thumbnail

Kašlite na dokonalosť | Marketing vs. Ego | ep.57

Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka? …

Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka? …

episode thumbnail

Odmeňte vášho zákazníka | Zákaznícky Pixel | ep.56

Prečo je odmena v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje odmena v očiach zákazníka? Ako súvisí odmena s cestou zákazníka?   …

Prečo je odmena v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje odmena v očiach zákazníka? Ako súvisí odmena s cestou zákazníka?   …

Marketing podľa CX - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm

Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.