Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Niečo končí, niečo začína | podcast ep.65
V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel?…
V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel?…

Uľahčite nakupovanie | Zákaznícky Pixel | ep.64
Prečo je zjednodušenie v nákupnom procese dôležité? Čo predstavuje zjednodušenie v očiach zákazníka? Ako súvisí zjednodušenie s cestou zákazníka? …
Prečo je zjednodušenie v nákupnom procese dôležité? Čo predstavuje zjednodušenie v očiach zákazníka? Ako súvisí zjednodušenie s cestou zákazníka? …

Zostaňte skromní | Marketing vs. Ego | ep.63
V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás…
V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás…

Upracte si v produktoch | Zákaznícky Pixel | ep.62
Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou…
Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou…

Rozložte sily | Marketing vs. Ego | ep.61
Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka? …
Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka? …

Uvažujte responzívne | Zákaznícky Pixel | ep.60
Prečo je responzivita v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje prispôsobiteľnosť v očiach zákazníka? Ako súvisí responzivita s cestou zákazníka? …
Prečo je responzivita v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje prispôsobiteľnosť v očiach zákazníka? Ako súvisí responzivita s cestou zákazníka? …

Definujte filozofiu značky | Marketing vs. Ego | ep.59
Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka? …
Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka? …

Urobte nečakané | Zákaznícky Pixel | ep.58
Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou…
Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou…

Kašlite na dokonalosť | Marketing vs. Ego | ep.57
Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka? …
Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka? …
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.