Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Pomenujte odlišnosti | Marketing vs. Ego | ep.55
Prečo hraje odlišnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená výnimočnosť? Ako súvisí odlišnosť a výnimočnosť s cestou zákazníka? V…
Prečo hraje odlišnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená výnimočnosť? Ako súvisí odlišnosť a výnimočnosť s cestou zákazníka? V…

Naučte sa prijať kritiku | Zákaznícky Pixel | ep.54
Prečo je kritika nevyhnutná a podstatná? Čo prezrádza spätná väzba? Ako súvisí kritika a spätná väzba s cestou zákazníka? …
Prečo je kritika nevyhnutná a podstatná? Čo prezrádza spätná väzba? Ako súvisí kritika a spätná väzba s cestou zákazníka? …

Spojencov vyberajte uvážlivo | Marketing vs. Ego | ep.53
Prečo je spolupráca vôbec potrebná? Čo pre vás znamená spojenectvo? Ako súvisí spolupráca s cestou zákazníka? V epizóde premýšľam…
Prečo je spolupráca vôbec potrebná? Čo pre vás znamená spojenectvo? Ako súvisí spolupráca s cestou zákazníka? V epizóde premýšľam…

Pracujte viac v teréne | Zákaznícky Pixel | ep.52
Prečo je práca v teréne významne dôležitá? Čo predstavuje terén u vás? A ako súvisí práca v teréne s cestou…
Prečo je práca v teréne významne dôležitá? Čo predstavuje terén u vás? A ako súvisí práca v teréne s cestou…

Všímajte si rozdiely | Marketing vs. Ego | ep.51
Prečo hraje ohľaduplnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená všímavosť? Ako súvisí ohľaduplnosť s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie o…
Prečo hraje ohľaduplnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená všímavosť? Ako súvisí ohľaduplnosť s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie o…

Hovorte pravdu | Zákaznícky Pixel | ep.50
Prečo je dôveryhodnosť v procese nakupovania podstatná? O čom hovorí otvorenosť v očiach zákazníka? Ako súvisí otvorenosť a dôveryhodnosť s…
Prečo je dôveryhodnosť v procese nakupovania podstatná? O čom hovorí otvorenosť v očiach zákazníka? Ako súvisí otvorenosť a dôveryhodnosť s…

Zrátajte plusy a mínusy | Marketing vs. Ego | ep.49
Prečo je štruktúra viac ako plánovanie? Čo pre vás znamená plánovanie? Ako súvisí štruktúra s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie…
Prečo je štruktúra viac ako plánovanie? Čo pre vás znamená plánovanie? Ako súvisí štruktúra s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie…

Odvaha zmeniť cenu | Zákaznícky Pixel | ep.48
Prečo je cenový balíček zaujímavá alternatíva? Čo predstavuje cenotvorba? Aký vplyv má cenový balíček na zákaznícku skúsenosť? Ako súvisí…
Prečo je cenový balíček zaujímavá alternatíva? Čo predstavuje cenotvorba? Aký vplyv má cenový balíček na zákaznícku skúsenosť? Ako súvisí…

Najťažších 400 metrov | Marketing vs. Ego | ep.47
Prečo hraje vytrvalosť dôležitú úlohu v našom živote? Čo pre vás znamená vytrvalosť? A ako súvisí vytrvalosť s cestou zákazníka? …
Prečo hraje vytrvalosť dôležitú úlohu v našom živote? Čo pre vás znamená vytrvalosť? A ako súvisí vytrvalosť s cestou zákazníka? …
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.