"Rodiny, ktoré sa hrajú, sú šťastnejšie," hovorí v podcaste Stratégií OK 360° Head of Marketing značky Lego pre český a slovenský trh Iva Ambrožová. Slovenské rodiny sú na tom s hraním sa pomerne biedne. Až tretina rodín s deťmi sa vôbec nehrá.

"Teraz je na nás, ako rodičov inšpirovať, ponúknuť im tipy a povedať im, že by sa mali hrať. Na základe našej štúdie rodičia vedia, že hra je prospešná, no nevedia si na ňu nájsť čas, dať jej prioritu."

Značka sa vo svojom veľkom prieskume snažila odhaliť aj bariéry. Tie sa podľa Ambrožovej v jednotlivých krajinách nelíšia.

"Sú to predovšetkým domáce práce. Rodičia upratujú či varia. Druhou bariérou je zamestnanie, aj doma totiž stále pracujú, pripravujú sa. Treťou bariérou, ktorá je zo všetkých najväčšia, je, že hre rodičia nedávajú prioritu."

V rozhovore s marketingovou šéfkou LEGO pre Česko a Slovensko sa dozviete:

  • Ako sa tieto poznatky premietnu do komunikačnej stratégie značky?
  • Ako naučiť rodiny hrať sa a súčasne nepoučovať, nementorovať?
  • Prečo musí značka Lego prinášať do verejnej diskusie dôležité spoločenské témy a nielen sa sústrediť na predaj svojich produktov?
  • Ako ideálne zladiť podporu predaja produktov a emotívnu komunikáciu?
  • Prečo by mali CSR a ESG témy komunikovať iba tie značky, ktoré sú dostatočne vybudované, dôveryhodné a autentické?

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie