"Čo event to tender, je toho naozaj dosť. Každý tender stojí v priemere 2 až 3-tisíc eur," hovorí Client Service Director eventovej a produkčnej agentúry Leopard Production Lukáš Kočiš v podcaste Stratégií OK360. °

"Občas sa v tendri zamyslí či nie som aj do počtu, či nie je zbytočné investovať môj čas a peniaze agentúry. Treba vyhodnocovať do čoho ideme a do čoho nejdeme." Firmy podľa neho často ani netušia čo pre agentúru znamená tendrovať.

"Upozorňujeme ich, aby pozvali iba štyri agentúry, nie 10. Ak tam bude viac, tak my sa nezúčastníme, nemá to pre nás zmysel. Teraz som v tendri, kde nás je 12."

V podcaste OK360°s Lukášom Kočišom z produkčnej a eventovej agentúry sme sa okrem tendrov dotkli aj týchto tém:

1. Ako ovplyvňuje brandžu neúmerný tlak na výšku budgetov?

2. Trápia sa aj v Leoparde s vysokou fluktuáciou?

3. Ako menia agentúru mladí kreatívci, ktorí majú záujem vzdelávať sa, súťažiť a inšpirovať sa vo svete?

4. Ako sa chystajú na športový rok, ktorý bude plný eventov spojených s olympiádov, hokejovými majstrovstvami sveta a futbalovým eurom?

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie