Epizódy
Ako prispôsobiť marketingové stratégie rôznym generáciám
Baby Boomers, Generácia X, Mileniáli či Generácia Z. Žijeme v rýchlej dobe, v ktorej je dôležité rozumieť rozmanitosti cieľových skupín a…
Baby Boomers, Generácia X, Mileniáli či Generácia Z. Žijeme v rýchlej dobe, v ktorej je dôležité rozumieť rozmanitosti cieľových skupín a…
Ako sa odlišiť na preplnenom trhu
V tejto časti sa bližšie pozrieme na to, ako sa odlíšiť na preplnenom trhu. V súčasnoti, kedy značky neustále bojujú…
V tejto časti sa bližšie pozrieme na to, ako sa odlíšiť na preplnenom trhu. V súčasnoti, kedy značky neustále bojujú…
Veľkonočné zajace a zlaté vajíčka
V tejto epizóde sa ponoríme do fascinujúceho sveta veľkonočného marketingu a pozrieme sa na to, ako značky využívajú tento sviatok…
V tejto epizóde sa ponoríme do fascinujúceho sveta veľkonočného marketingu a pozrieme sa na to, ako značky využívajú tento sviatok…
Kedy a prečo rebrandovať?
Pre mnohé značky predstavuje rebranding kritický bod, ktorý môže znamenať rozdiel medzi rastom a zánikom. V tejto epizóde sa dozviete,…
Pre mnohé značky predstavuje rebranding kritický bod, ktorý môže znamenať rozdiel medzi rastom a zánikom. V tejto epizóde sa dozviete,…
Video obsah ako súčasť budovania značky
V tejto epizóde sa pozrieme na rôzne formy video obsahu, ktoré môže každá značka využiť na budovanie svojej identity a…
V tejto epizóde sa pozrieme na rôzne formy video obsahu, ktoré môže každá značka využiť na budovanie svojej identity a…
Budovanie hodnoty značky v digitálnej dobe
V súčasnej dobe už nie je postačujúce mať len kvalitný produkt alebo službu. Spotrebitelia chcú značku, ktorá sa angažuje, interaguje…
V súčasnej dobe už nie je postačujúce mať len kvalitný produkt alebo službu. Spotrebitelia chcú značku, ktorá sa angažuje, interaguje…
Efekt zakázaného ovocia
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po…
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po…
Prečo sme ochotní zaplatiť za kávu v Starbuckse
V tejto epizóde sa pozrieme na to, prečo sme ochotní za kávu v Starbuckse zaplatiť 3x viac ako v inej…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, prečo sme ochotní za kávu v Starbuckse zaplatiť 3x viac ako v inej…
1000 tvárí thumbnailov na Netflixe #personalizáciaobsahu
Personalizácia obsahu je kľúčová stratégia v digitálnom marketingu, ktorá umožňuje značkám osloviť svoje publikum na viac osobnej úrovni, zvýšiť angažovanosť…
Personalizácia obsahu je kľúčová stratégia v digitálnom marketingu, ktorá umožňuje značkám osloviť svoje publikum na viac osobnej úrovni, zvýšiť angažovanosť…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Ecommerce Bridge, Espresso on Air, buzzworld by gabo & peťo.