Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Využite každú príležitosť | Marketing vs. Ego | ep.45
Jedna z najosobnejších epizód podcastu. Oplatí sa vypočuť. Prečo je flexibilita dôležitá? Čo pre vás ako podnikateľa znamená pružnosť? Ako…
Jedna z najosobnejších epizód podcastu. Oplatí sa vypočuť. Prečo je flexibilita dôležitá? Čo pre vás ako podnikateľa znamená pružnosť? Ako…

Klik sem, klik tam | Zákaznícky Pixel | ep.44
Prečo je PPC reklama dôležitá a takmer vždy potrebná? Čo znamená klik sem, klik tam? A ako súvisí kliknutie na…
Prečo je PPC reklama dôležitá a takmer vždy potrebná? Čo znamená klik sem, klik tam? A ako súvisí kliknutie na…

Vydajte sa na prieskum – ale opatrne | Marketing vs. Ego | ep.43
Prečo hraje prieskum konkurencie dôležitú úlohu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená prieskum? A ako súvisí prieskum s cestou zákazníka?…
Prečo hraje prieskum konkurencie dôležitú úlohu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená prieskum? A ako súvisí prieskum s cestou zákazníka?…

Obsah a jeho význam pri nakupovaní | Zákaznícky Pixel | ep.42
Prečo je obsah dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? Čo prezrádza obsah na webe? A ako obsah súvisí s cestou zákazníka?…
Prečo je obsah dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? Čo prezrádza obsah na webe? A ako obsah súvisí s cestou zákazníka?…

Rečník musí dbať na tri veci | Marketing vs. Ego | ep.41
Prečo sú tri veci v marketingovom rozpočte dôležité? Čo pre vás ako podnikateľa znamená rozpočet? A ako súvisí rozpočet s…
Prečo sú tri veci v marketingovom rozpočte dôležité? Čo pre vás ako podnikateľa znamená rozpočet? A ako súvisí rozpočet s…

Lacné produkty s vysokou hodnotou | Zákaznícky Pixel | ep.40
Prečo môžu aj lacné produkty prinášať vysokú hodnotu? Čo znamená lacné? A ako súvisí cena a hodnota s cestou zákazníka?…
Prečo môžu aj lacné produkty prinášať vysokú hodnotu? Čo znamená lacné? A ako súvisí cena a hodnota s cestou zákazníka?…

Zapíšte si do diára: “Nerobiť nič” | Marketing vs. Ego | ep.39
Prečo hraje ničnerobenie dôležitú rolu v inovačnom procese? Čo pre vás ako podnikateľa znamená spomalenie? A ako súvisí spomalenie s…
Prečo hraje ničnerobenie dôležitú rolu v inovačnom procese? Čo pre vás ako podnikateľa znamená spomalenie? A ako súvisí spomalenie s…

Budujte značku, ktorá rada dáva | Zákaznícky Pixel | ep.38
Prečo je štedrosť dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? O čom hovorí význam slova štedrosť? A ako toto celé súvisí s…
Prečo je štedrosť dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? O čom hovorí význam slova štedrosť? A ako toto celé súvisí s…

Tu žil veľký zametač ulíc | Marketing vs. Ego | ep.37
Prečo je povolanie viac ako samotná práca? Čo pre vás ako podnikateľa znamená práca? Ako súvisí povolanie s cestou zákazníka?…
Prečo je povolanie viac ako samotná práca? Čo pre vás ako podnikateľa znamená práca? Ako súvisí povolanie s cestou zákazníka?…
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.