Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Epizódy
Využite každú príležitosť | Marketing vs. Ego | ep.45
Jedna z najosobnejších epizód podcastu. Oplatí sa vypočuť. Prečo je flexibilita dôležitá? Čo pre vás ako podnikateľa znamená pružnosť? Ako…
Jedna z najosobnejších epizód podcastu. Oplatí sa vypočuť. Prečo je flexibilita dôležitá? Čo pre vás ako podnikateľa znamená pružnosť? Ako…
Klik sem, klik tam | Zákaznícky Pixel | ep.44
Prečo je PPC reklama dôležitá a takmer vždy potrebná? Čo znamená klik sem, klik tam? A ako súvisí kliknutie na…
Prečo je PPC reklama dôležitá a takmer vždy potrebná? Čo znamená klik sem, klik tam? A ako súvisí kliknutie na…
Vydajte sa na prieskum – ale opatrne | Marketing vs. Ego | ep.43
Prečo hraje prieskum konkurencie dôležitú úlohu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená prieskum? A ako súvisí prieskum s cestou zákazníka?…
Prečo hraje prieskum konkurencie dôležitú úlohu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená prieskum? A ako súvisí prieskum s cestou zákazníka?…
Obsah a jeho význam pri nakupovaní | Zákaznícky Pixel | ep.42
Prečo je obsah dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? Čo prezrádza obsah na webe? A ako obsah súvisí s cestou zákazníka?…
Prečo je obsah dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? Čo prezrádza obsah na webe? A ako obsah súvisí s cestou zákazníka?…
Rečník musí dbať na tri veci | Marketing vs. Ego | ep.41
Prečo sú tri veci v marketingovom rozpočte dôležité? Čo pre vás ako podnikateľa znamená rozpočet? A ako súvisí rozpočet s…
Prečo sú tri veci v marketingovom rozpočte dôležité? Čo pre vás ako podnikateľa znamená rozpočet? A ako súvisí rozpočet s…
Lacné produkty s vysokou hodnotou | Zákaznícky Pixel | ep.40
Prečo môžu aj lacné produkty prinášať vysokú hodnotu? Čo znamená lacné? A ako súvisí cena a hodnota s cestou zákazníka?…
Prečo môžu aj lacné produkty prinášať vysokú hodnotu? Čo znamená lacné? A ako súvisí cena a hodnota s cestou zákazníka?…
Zapíšte si do diára: “Nerobiť nič” | Marketing vs. Ego | ep.39
Prečo hraje ničnerobenie dôležitú rolu v inovačnom procese? Čo pre vás ako podnikateľa znamená spomalenie? A ako súvisí spomalenie s…
Prečo hraje ničnerobenie dôležitú rolu v inovačnom procese? Čo pre vás ako podnikateľa znamená spomalenie? A ako súvisí spomalenie s…
Budujte značku, ktorá rada dáva | Zákaznícky Pixel | ep.38
Prečo je štedrosť dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? O čom hovorí význam slova štedrosť? A ako toto celé súvisí s…
Prečo je štedrosť dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? O čom hovorí význam slova štedrosť? A ako toto celé súvisí s…
Tu žil veľký zametač ulíc | Marketing vs. Ego | ep.37
Prečo je povolanie viac ako samotná práca? Čo pre vás ako podnikateľa znamená práca? Ako súvisí povolanie s cestou zákazníka?…
Prečo je povolanie viac ako samotná práca? Čo pre vás ako podnikateľa znamená práca? Ako súvisí povolanie s cestou zákazníka?…
Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko. Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.