Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Poriadok v nákupnom procese | Marketing vs. Ego | ep.35
Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s…
Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s…

Jedinečnosť produktu | Zákaznícky Pixel | ep.34
Prečo a či vôbec je dôležitá jedinečnosť produktu? Čo zahŕňa pojem jedinečnosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka?…
Prečo a či vôbec je dôležitá jedinečnosť produktu? Čo zahŕňa pojem jedinečnosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka?…

Úprimnosť | Marketing vs. Ego | ep.33
Prečo je úprimnosť v živote, podnikaní i k zákazníkovi potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamená úprimnosť? A ako súvisí…
Prečo je úprimnosť v živote, podnikaní i k zákazníkovi potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamená úprimnosť? A ako súvisí…

Kvalita produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.32
Prečo je kvalita produktu a služby dôležitá? Čo zahŕňa pojem kvalita? A ako súvisí kvalita s cestou zákazníka? Epizóda ponúka…
Prečo je kvalita produktu a služby dôležitá? Čo zahŕňa pojem kvalita? A ako súvisí kvalita s cestou zákazníka? Epizóda ponúka…

Diagram objednávkového procesu | Marketing vs. Ego | ep.31
Prečo je diagram objednávkového procesu potrebný? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú procesy? A ako súvisia procesy s cestou zákazníka?…
Prečo je diagram objednávkového procesu potrebný? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú procesy? A ako súvisia procesy s cestou zákazníka?…

Starostlivosť po nákupe | Zákaznícky Pixel | ep.30
Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda…
Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda…

Podnikateľská výzva | Marketing vs. Ego | ep.29
Prečo je výzva v podnikaní i živote potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú výzvy? A ako súvisia výzvy s…
Prečo je výzva v podnikaní i živote potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú výzvy? A ako súvisia výzvy s…

Balenie produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.28
Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s…
Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s…

Vzdelávanie | Marketing vs. Ego | ep.27
Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše…
Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše…
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.