Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Epizódy
Poriadok v nákupnom procese | Marketing vs. Ego | ep.35
Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s…
Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s…
Jedinečnosť produktu | Zákaznícky Pixel | ep.34
Prečo a či vôbec je dôležitá jedinečnosť produktu? Čo zahŕňa pojem jedinečnosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka?…
Prečo a či vôbec je dôležitá jedinečnosť produktu? Čo zahŕňa pojem jedinečnosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka?…
Úprimnosť | Marketing vs. Ego | ep.33
Prečo je úprimnosť v živote, podnikaní i k zákazníkovi potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamená úprimnosť? A ako súvisí…
Prečo je úprimnosť v živote, podnikaní i k zákazníkovi potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamená úprimnosť? A ako súvisí…
Kvalita produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.32
Prečo je kvalita produktu a služby dôležitá? Čo zahŕňa pojem kvalita? A ako súvisí kvalita s cestou zákazníka? Epizóda ponúka…
Prečo je kvalita produktu a služby dôležitá? Čo zahŕňa pojem kvalita? A ako súvisí kvalita s cestou zákazníka? Epizóda ponúka…
Diagram objednávkového procesu | Marketing vs. Ego | ep.31
Prečo je diagram objednávkového procesu potrebný? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú procesy? A ako súvisia procesy s cestou zákazníka?…
Prečo je diagram objednávkového procesu potrebný? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú procesy? A ako súvisia procesy s cestou zákazníka?…
Starostlivosť po nákupe | Zákaznícky Pixel | ep.30
Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda…
Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda…
Podnikateľská výzva | Marketing vs. Ego | ep.29
Prečo je výzva v podnikaní i živote potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú výzvy? A ako súvisia výzvy s…
Prečo je výzva v podnikaní i živote potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú výzvy? A ako súvisia výzvy s…
Balenie produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.28
Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s…
Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s…
Vzdelávanie | Marketing vs. Ego | ep.27
Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše…
Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše…
Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko. Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.