Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.

Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Poriadok v nákupnom procese | Marketing vs. Ego | ep.35

Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s…

Prečo hraje poriadok v nákupnom procese dôležitú rolu? Čo pre vás ako podnikateľa znamená poriadok? A ako súvisí poriadok s…

episode thumbnail

Jedinečnosť produktu | Zákaznícky Pixel | ep.34

Prečo a či vôbec je dôležitá jedinečnosť produktu? Čo zahŕňa pojem jedinečnosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka?…

Prečo a či vôbec je dôležitá jedinečnosť produktu? Čo zahŕňa pojem jedinečnosť? A ako toto celé súvisí s cestou zákazníka?…

episode thumbnail

Úprimnosť | Marketing vs. Ego | ep.33

Prečo je úprimnosť v živote, podnikaní i k zákazníkovi potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamená úprimnosť? A ako súvisí…

Prečo je úprimnosť v živote, podnikaní i k zákazníkovi potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamená úprimnosť? A ako súvisí…

episode thumbnail

Kvalita produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.32

Prečo je kvalita produktu a služby dôležitá? Čo zahŕňa pojem kvalita? A ako súvisí kvalita s cestou zákazníka? Epizóda ponúka…

Prečo je kvalita produktu a služby dôležitá? Čo zahŕňa pojem kvalita? A ako súvisí kvalita s cestou zákazníka? Epizóda ponúka…

episode thumbnail

Starostlivosť po nákupe | Zákaznícky Pixel | ep.30

Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda…

Prečo je starostlivosť po nákupe dôležitá? Čo zahŕňa pojem starostlivosť a záujem? A ako záujem súvisí s cestou zákazníka? Epizóda…

episode thumbnail

Podnikateľská výzva | Marketing vs. Ego | ep.29

Prečo je výzva v podnikaní i živote potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú výzvy? A ako súvisia výzvy s…

Prečo je výzva v podnikaní i živote potrebná? Čo pre vás ako podnikateľa znamenajú výzvy? A ako súvisia výzvy s…

episode thumbnail

Balenie produktu a služby | Zákaznícky Pixel | ep.28

Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s…

Prečo je obal dôležitým aspektom v procese nakupovania? Čo zahŕňa pojem balenie a obal? A ako balenie produktu súvisí s…

episode thumbnail

Vzdelávanie | Marketing vs. Ego | ep.27

Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše…

Ako sa nenechať zahltiť informáciami? Koľko času venovať štúdiu marketingových trendov? A ak sa niečo nové naučíte, aké sú vaše…

episode thumbnail

Služba iným | Zákaznícky Pixel | ep.26

Prečo je služba iným vôbec potrebná? Čo znamená slúžiť zákazníkovi? A ako služba iným zlepšuje zákaznícku skúsenosť? Epizóda ponúka zamyslenie…

Prečo je služba iným vôbec potrebná? Čo znamená slúžiť zákazníkovi? A ako služba iným zlepšuje zákaznícku skúsenosť? Epizóda ponúka zamyslenie…

Marketing podľa CX - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm

Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.